Kan niet wachten totdat die kleine er is. Ben nu 38 weken. Slapen gaat steeds slechter. Het huis is schoon (kan bijna niet schoner....) Laat maar komen. Af en toe een menstruatieachtig gevoel onder in de buik, maar dat is ook snel weer weg.
Er komt een dag... dat je weer even terug verlangt naar 38 weken zwanger zijn. Maar ik snap helemaal wat je bedoelt, hoop dat je niet net als ik flink overtijd gaat lopen en dat je gauw een fijne bevalling hebt en een prachtig gezond kindje. Succes met de laatste dagen!
@Suus: hier nog eentje En die menstruatiekrampen houden hier als sinds gisteravond aan... maar mooi dat meneer nog even blijft zitten... Ben het ook zat - niet het dragen van mijn kind, maar wel de pijnlijke rug, heupen en buik.
Ook zo leuk is dat ik normaal op zondag lekker tot een uur of 11 uit kon slapen... Vergeet het maar... om 8 uur moet ik er echt uit, want dan beginen mijn heupen zeer te doen en ik krijg trek in een boterham. Ik weet dat het binnenkort over is, maar tot die tijd,......
nou suus ik zie dat we precies 1 dag schelen en ik begrijp PRECIES hoe jeje voelt ik kan ook echt niet meer veel harde buiken.. en dan nog eens zo een last van me rug ik hoop echt dat ze eerder komt.. ik heb ook soms heel even menstruatie krampjes en dan zijn ze ook snel weer weg hoop dat het op een gegeven moment doorzet.. veel SUCCES!
Ow, dit is echt zo'n teken van de laatste loodjes! Krijgt haast iedereen, maar je moet er eventjes door... Heel veel succes met het wachten hoor! En elke dag is er eentje minder.
hoi hoi ik wil jullie even veel succes wensen met de laatste loodjes! zelf had ik er rond de 37 en 38 weken ook echt genoeg van, maar probeer toch af en toe nog lekker van die buik te genieten want als je dadelijk die kleine hebt is het niet meer voortestellen dat die hummel in je buik gezeten heeft. tenminste dat heb ik. het grappige was dat ik het bij de 37 en 38 weken dus echt had gehad, maar hoe dichterbij we bij de 40 weken kwamen hoe minder dit ook werd . uiteindelijk is onze boef bij 41w en drie dagen geboren, dus houdt er toch rekening mee dat het nog even kan duren. maar ik hoop voor jullie dat het al heel snel is! liefs joyce
Hebben jullie dan zoveel klachten dat jullie het zat zijn? Ik vind het nog wel even gezellig die kleine in mijn buik. Ben bang dat ik dat straks wel ga missen.
Ik ben het soms ook al wel zat hoor. Heb vanaf week 32 premature weeën gehad. En het blijft maar rommelen, maar zet niet door. Ben al een paar keer goed aan de dunne geweest. Slaap niet goed meer, heb mijn 3de blaasontsteking te pakken. Heb last van poets woede. Begrijp me niet verkeerd, vind het heel gezellig zo'n kleintje in mijn buik hoor. Maar wil hem zo graag vasthouden...
ook ik begin een beetje ongeduldig te worden! maar geniet toch nog iedere dag dat hij/zij nog van mij alleen is!
goh hoe ben je op deze site terecht gekomen? Waarschijnlijk voordat je zwanger was en er ontzettend naar verlangde om een babytje in je buik te hebben. Hoe durf je dan nu te zeggen dat je het zat ben. Denk aan al die mensen die geen kids kunnen krijgen!
Wat een felle reactie zeg! Een van de dames zegt toch ook, ze is niet het dragen van haar kindje zat, maar alle bijkomende kwaaltjes. Begrijpelijk toch? Jij hebt er nu ook nog geen last van, maar er komt vast wel een dag waarop je denkt: "Ik begin het zat te worden!" Natuurlijk niet het baby'tje in je buik, maar wel de rugpijnen, moe zijn etc. etc.
Ik hoop voor je dat jouw zwangerschap tot het einde toe zonder kwaaltjes en onzekerheden verloopt. Anders spreek ik je graag over een paar weken weer eens. Als je goed leest word er geschreven dat we de kwaaltjes zat zijn. Niet ons kindje. Maar goed...
Zijn jullie het nu pas zat? Ik kan nu al niet meer wachten. Heb pijn in mijn rug bij mijn bekken. Kan niet meer lekker slapen omdat ik 100000 x naar de wc moet. Laat maar komen!
Hier nog eentje, wil wel weer me lijf terug. Kan niet meer lekker op me buik liggen ofzo. Ben ook wel heel nieuwsgierig en kijk erg uit na de bevalling. Wil de babykamer wel gevuld hebben Dat rommelen mag van mij ook gewoon doorzetten.
Ik sluit me bij de meerderheid aan. Ik wil beeb dolgraag in zijn wiegje hebben en mijn eigen lijf weer terug. Door de Bi kan ik al weken weinig tot niks. Nu heb ik al weken voorweeen die ook niks doen gebeuren. @Faite en Hope: dit heeft werkelijk niks te maken met wel of geen kids kunnen krijgen. Ook mensen die via de mmm zwanger zijn geworden kennen dit gevoel. Het kindje is meer dan welkom bij iedereen hier.