heh wat jammer dat daar nou geroezemoes van moet komen. 100 punten dat jullie het zat zijn, maar geniet er ondanks alles nog ff van, nu het nog kan. Onze dochter is na 40 weken en 1 dag geboren, maar heeft haar oogjes nooit geopend. Het is appels met peren vergelijken maar ik zou zo met jullie willen ruilen. Het lege buikje is echt even wennen hr strakkies, dus probeer beetje langs de kwaaltjes heen te genieten. Dames heel veel succes, voor jullie het weten hebben jullie een wondertje in je armen..
Wat vreselijk Rachje... ik heb net jullie YouTube filmpje gekeken op je Hyves. Traantjes hier.... Kan me voorstellen dat je dit soort opmerkingen zuur vindt....
Tjee Rachje Wat een enorm verdrietig verhaal. Heb ook met tranen in mijn ogen zitten lezen...pff wat oneerlijk zeg. Ik kan me best voorstellen dat er meiden zijn die het heel zwaar hebben op het laatst. Als je veel klachten hebt, zal het absoluut niet meevallen. Probeer lekker rustig aan te doen...de grote dag komt steeds dichter bij! Zelf kan ik er gelukkig niet over meepraten. Ik voel me nog steeds prima! Al ben ik natuurlijk wel steeds nieuwsgieriger naar dat kleine wonder in mijn buik. Appeltje; officieel uitgerekend vandaag....staat goed die banner
Hier een MMM'er maar kan me dat "ben het spuugzatgevoel" best voorstellen hoor. Geen schande...je draagt nou eenmaal niet je hele leven al een extra mensje mee! Succes met je laatste loodjes! Elmo
Ik ben het nu al zat Vind er niks aan om zwanger te zijn. Maar verlang wel heel erg naar mijn kindje. Het zijn gewoon de dagelijkse dingen. En ook wil ik graag mijn eigen lichaam terug. Niet op je buik kunnen slapen, niet normaal meer kunnen opstaan. Die ongemakjes zorgen ervoor dat je er helemaal klaar mee bent. Op den duur wil je je kindje er wel uitdrukken.. Ik heb mijn buik nooit gemist na de eerste zwangerschap. Het enige wat wel erg speciaal is, is dat je je kindje voelt bewegen in JOU buik. Dat komt nooit weer. Na een aantal dagen ben je dat helemaal kijt, eerst kun je je het nog wel herinneren maar na een paar dagen is dat weg. Dat vond ik wel jammer.
Heb mijn buik ook niet gemist, maar wel het 'gemak' waarmee ik nog door het huis kon lopen. Ja, ik had pijn en BI, maar na de bevalling zo'n heftige zwelling en hechtingenpijn, dat ik verlangde naar de BI en gewrichtspijn van daarvoor (haha ) En toen alles over was, was ik ook alles weer vergeten: de zwangerschaps- én de kraamkwaaltjes. Ik besef echter goed, dat je aan deze woorden nú nog niet zoveel hebt. Succes!
Bedankt voor de verschillende reacties. Ik ben inderdaad het zwangerzijn niet zat, dat is geweldig. Maar de ongemakken ervan. ik weet het zeker dat ik straks de bewegingen van de kleine in mijn buik ga missen. De kleine "onderonsjes". Lekker in bad liggen en de je hand links op je buik leggen en dan schopt de kleine links en dan weer hand op rechterkant en ja hoor schopje rechts. Maar goed, we weten waarvoor we het doen en dat verzacht de pijn ook wel! Sterkte allemaal!
hoi hoi tja je hebt van die mensen die te ijdel zijn om een bril te dragen. begin er nu ook wel een beetje zat van te worden. heb sinds deze week ook weer last van zuurbranden gekregen. hoef nu maar iets te eten en het is mis. groetjes sandra
Ik ben het zwanger zijn ook helemaal zat. Na 3 miskramen (minikindjes van 10/11 weken) en 2 jaar continu hormonen in mijn lijf heb ik het helemaal gehad. De bezorgdheid of alles wel goed is begint steeds sterker terug te komen en ik wil gewoon dat het kindje snel in zijn bedje ligt en ik kan zien dat alles goed is. En nee, zwanger zijn vind ik niet leuk. Bij mijn oudste 2 kinderen vond ik zwanger zijn heerlijk, geen kwaaltjes, geen zorgen, lekker genieten. Maar deze keer................ Marsja