ben het zat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moniek1979, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daddys princess

daddys princess Actief lid

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    heel herkenbaar =) en sinds 2 dagen ben ik weer de heletijd aan het overgeven.....hoogzwanger zijn is echt een hel :(

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Dames, ik wil jullie graag allemaal een dikke zoen geven en heel veel succes wensen met de laatste loodjes.

Tijdens m'n twee eerste zwangerschappen fietste ik daar lachend doorheen tot het eind toe, nergens last van, zelfs niet na 15 dagen over tijd te zijn...
    Maar ik heb zo het vermoeden dat het deze keer (hoewel het nu nog goed gaat) wel es anders kan worden.
    Maar ach... dan open ik gewoon hier ook een IK BEN HET ZAT topic. ;)

Dames, zet 'm op en straks lekker flink puffuhhhhhhhhhhh!

3. Lin79

Lin79 Actief lid

25 aug 2006
    125
    0
    0
    Ik doe ook mee! Ben het ook zat. Had trouwens niet verwacht dat vocht vast houden zeer deed! Iedere ochtend kost het me moeite om iets vast te pakken Mijn rechter vingertoppen tintelen en mijn rechter voet is dikker dan de andere (ziet er raar uit). En dan nog het maagzuur! :(

Maar goed het is allemaal voor een goed doel! Ik hoop echt dat ze snel komt! Ben ook zo nieuwsgierig! wil haar vast houden en knuffelen en lekker gaan genieten met z'n drietjes!

succes allemaal!

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    tsja ik moet nog een week,hou geen vocht vast maar ben wel 15 kilo aangekomen,voel me vreselijk vatsig,heb een onderkin en wil mn oude kleren weer aan!

heel veel succes!

5. sinitta

sinitta Actief lid

29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    Ik ben het ook zat:(
    alles doet pijn en moet om de 4 dagen na het zieknhuis voor me hoge bloeddruk de beeb mag nu wel komen;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier 20 :confused: + vocht (voeten van een Hobbit zeg maar)

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier 30 kilo meer ;)
    wie biedt er meer? :)

8. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Zo'n 25 kilo erbij, inderdaad met flink wat vocht in m'n voeten en benen! Dat wordt nog werken meiden als baby er is! Ik heb het ervoor over, maar op dit moment kan ik niet wachten om me straks weer fit te voelen en m'n oude kleren te kunnen (als ik dat ooit weer bereik!) :)

9. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    hier begin ik eum ook aardig zat te worden
    30 kilo deraan en een hoop vocht ,hoge bloeddruk dus veel ziekenhuisbezoek maar goed nog even we weten waarvoor we het doen ;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, heerlijk om te lezen dat er meiden zijn die NOG meer zijn aangekomen. Serieus...voel me soms echt zo'n walrus ;)
    Het maakt met niet uit hoor, ben nog altijd zielsgelukkig zwanger....maar het loopt/zit/ligt etc. zo lastig :-D

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhh, ik praat mee ;), vandaag al tegen ukkie gezegd; Okay, je bent nu 37 weken, kom maaaaaaaaaaaaar!

Maar helaas ;). Ik ben 'maar' 17 kilo aangekomen, maar ook ik voel me een walvis hoor, ghehehehehe.

Ik vind het geweldig zwanger zijn, maar nu dat ik niks meer kan vnd ik het wel zwaar worden, even gezellig boodschappen doen is er niet meer bij, ben ik helemaal uitgeput, ik verlang zo naar onze dochter, en het lijkt me ook heerlijk om weer op mijn buik te slapen ;)

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Voor alle hoogzwangere dames: succes met de laatste loodjes en zet hem op bij de bevalling!

Neem tijdens een baalmoment gewoon een lekkere plak chocolade en het laatste nummer van bijv. de Viva Mama en de wereld ziet er ineens een stuk rooskleuriger uit :D .

Ik ben helaas ervaringsdeskundige, Bram kwam 10 dagen te laat....
    Maar jullie kleintjes komen natuurlijk allemaal op tijd he.

13. Ellis

Ellis Lid

16 feb 2007
    63
    0
    0
    Lanaken, Belgie
    Oooh, nu heb ik dus zin in die plak chocolade en de viva haha!
    Goede tip hoor!
    En mij lijkt het ook zoooo heerlijk om weer op de buik te kunnen liggen!
    Ben net bij de vk geweest en die gokt op einde deze week. Hihi. Ben benieuwd! Van mij mag het!
    Succes!

xxxEllis

14. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi meiden

ik wil ook graag ef mee klagen
    zit er ook sinds een paar dagen doorheen
    vandaag controle gehad en alles zit nog potdicht grgr had het zo gehoopt
    veel lst van afscheiding met wat bloed dus ik dacht het is begonnn maar niet dus
    waarschijnlijk op laatste moment nog ef een vaginale schimmel shit@!
    ben bijna 15 kilo aangkomen maar ga er van uit dat dat weer goed komt strakts
    ben de laatste van de pufclub rest is allemaal al bevallen snik zielige ik......

15. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    ben er dus nog steeds zo zat van! straks weer voor controle. dat doet mijn huisarts.... es kijken wat hij er nou weer van zegt.. wil ook vast weer niet kijken of ik al wat ontsluiting heb :( dan kan ie proberen te strippen ofzo..
    maar ja aangezien ook niet precies vast staat hoe ver ik nou heen ben.. kan ook wel een week korter zijn volgens de echo! alleen kan niet volgens mij! heerlijk he af en toe ff zo lekker klagen?

16. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    ben er dus nog steeds zo zat van! straks weer voor controle. dat doet mijn huisarts.... es kijken wat hij er nou weer van zegt.. wil ook vast weer niet kijken of ik al wat ontsluiting heb :( dan kan ie proberen te strippen ofzo..
    maar ja aangezien ook niet precies vast staat hoe ver ik nou heen ben.. kan ook wel een week korter zijn volgens de echo! alleen kan niet volgens mij! heerlijk he af en toe ff zo lekker klagen?

Deel Deze Pagina