Oh meid, wat herkenbaar. Bij jou misschien een tikkeltje erger omdat het je ouders zijn, maar hoevaak ik hier alweer niet te horen krijg of ik WEER zwanger ben. Ik ben dan in totaliteit maar 10 kilo aangekomen bij mijn zwangerschap. Maar na de bevalling (ook keizersnede overigens) zat er nog 5 kilo teveel aan. Nu ben ik pas 1 van de 5 kilo kwijt. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het prima vind als het er zo langzaam af gaat. En mensen die er iets over te zeggen hebben interesseert me eigenlijk niet eens meer. Je moet juist trots wezen, je hebt er een supermooi kindje voor terug gekregen en je lichaam komt vanzelf wel weer in orde.
het is echt geen schande hoor dat je na 26 kilo zwaarder te zijn geweest nu nog 8 kilo kwijt moet stomme opmerkingen ook nee hoor herstel jij maar lekker hier kreeg ik dat ook nadat ik ks gehad had lekker laten lullen
pfff...be-lach-elijk.... echt te gek voor woorden!! ik zou ze, ook zijn het je ouders, stevig de waarheid vertellen en absoluut laten weten wat het met je doet om zulke dingen te horen! en wat als je die 8 kilo niet kwijt raakt? houden ze dan niet meer van je...sorry hoor, maar dan heb je echt ouders die niet veel verder nadenken... ik zou er vreselijk verdrietig van zijn.... sterkte meis, en dikke knuf, je hebt een prachtig wonder op de wereld gezet en daarvoor lever je hoe dan ook meestal wel wat figuur voor in.. ik ben nu pas weer op mijn oude gewicht en mijn kleine wordt bijna 3!!
wat onbeschoft zeg, vind het heel netjes dat je nog maar 8 kilo moet hoor, je bent praktisch net bevallen. Zijn je ouders zelf misschien onzker over hun figuur dat ze tegen jou gaan zeuren erover? zou me er ook niet lekker bij voelen. kan je het niet een keer aankaarten dat het je kwetst wat ze zeggen?
amy-lynn is 20 maanden en ik heb ook ks gehad er zit nog steeds 5 kilo buik aan heb ook echt het idee dat het alleen op mijn buik zit
Hier ben ik een jaar verder en ik KAN niet eens afvallen! Wat ik ook probeer, mijn lichaam is er nog niet aan toe. Hoe erg ik het ook vind. Het komt vanzelf, en ik vind dat je supergoed bezig bent!