Hi dames, Na flink wat zoekwerk is er een top 3 buggy's overgebleven. Wij willen er snel 1 bestellen omdat de grote kinderwagen toch wat minder makkelijk overal mee naar toe kan. Max is nu 1 jaar en we gaan regelmatig met de bus en trein naar familie. De kinderwagen moet dus makkelijk in te klappen zijn en goed mee kunnen in het openbaar vervoer. Daarnaast moet hij heel soepel en fijn rijden en in verschillende standen in te stellen zijn ivm slaapjes. Nu zijn deze 3 buggy's overgebleven. Nu wil ik graag weten heeft 1 van jullie deze wagen en wat vinden jullie ervan? Welke is het beste om aan te schaffen voor mijn kleine man? Heb ook even vergeleken op de consumentenbond en tot nu toe neig ik heel erg naar de mclaren. Ik hoor het graag! 1. Mclaren volo 2. quinny senz 3. Chicco Liteway Coal Het liefst moet de wagen ook mee kunnen op een fiets. We hebben nu trouwens de mutsy 4 rider single spoke en die bevalt fantastisch.
Geen ervaring, alleen met een luxere uitvoering van een MacLaren buggy. Dat was echt mijn beste buggy. Ik heb ze net even snel vergeleken en ik zou van deze 3 ook weer voor de MacLaren gaan. Hij is met 4 kg de lichtste en dat is wel zo makkelijk met openbaar vervoer en fiets.
Geen ervaring mee, wij hebben de koesltra simba ook super en gaat helemaal plat. Kan hier ook mee op de fiets.... Als ik naar die andere kijk zou ik voor de MC laren gaan.
Geen ervaringen met die buggy's.. Heb zelf sindskort de nuna pepp. Van alle buggy's die ik in de winkel heb uitgeprobeerd reed deze het lekkerst. Vond het qua rijden echt te vergelijken met een kinderwagen. En hij kan ook mee op de fiets