Ben het zo zat(Wat is je kind groot zeg)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moona1, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Nou ik ben anders in Curacao geweest en mijn kind was daar een attractie omdat ie zo groot is iedereen moest even komen kijken naar de blonde reus, gelukkig ben ik daar makkelijk in en waren ze wel heel erg lief voor hem dat maakt al een hoop goed maar ze vonden het zo apart zo'n grote baby...:D

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Isamedi, hihi de blonde reus. Zou er wel om kunnen lachen denk ik. ;)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ja ik ook wel hoor ik weet dat ze het niet kwaad bedoelden ofzo, in dat soort landen vinden ze zoiezo kids heel belangrijk en zijn ze heel lief voor, ze pakte hem ook gewoon uit de buggt en deden hem in het kinderstoeltje (hij was 4 maanden oud trouwens maar hij kroop al, zat al, kon al beide kanten uitdraaien dus daardoor leek ie ook ouder / groter) maar ze konden hem ook gewoon oppakken en even rondlopen daar moet je dan ook gewoon relax mee zijn, ze blijven in de buurt maar lopen bv even met hem naar het personeel van de bar om hem te showen en ze moesten even kijken hoe zwaar hij was :D

Ze haalden ook werkelijk alles voor hem, speciaal werd er water gekookt voor zijn flesjes en ik kreeg zelfs gepureerd fruit voor hem als ik dat vroeg, echt supertof! Maarja je was wel een attractie daar..

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook een flinke dame. En vaak reacties dat ze zo groot is etc. Vind ik helemaal niet erg, ben blij dat ze zo goed groeit.

Wat ik minder vind is als ze gaan zeggen 'hopelijk blijft ze niet zo hard groeien, want een vrouw van 2 meter is ook niks'.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach, hier ook een monsterbaby.
    Hij kreeg pokon van ons, was ons standaard antwoord.
    Nu is hij 2 en het is allemaal prima. Ja, hij is nog steeds wel wat "zwaar" maar niet te dik.

Irritant, maar laat je niet gek maken :p

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Als alles in verhouding is dan klopt het toch okay 2 mtr is wel wat lang natuurlijk maar met een lange dame is niets mis hoor, welkom op de catwalk :D ik ben zelf 183 cm en geniet ervan hoor, ik baal er soms alleen van dat heel veel dingen voor kleinere mensen worden gemaakt (of beter gezegd gemiddelde mensen haha) Mijn man is 196 cm en voor ons zijn veel dingen al snel te klein maar dat heb ik nooit erg gevonden ik ben echt blij dat ik niet kleiner ben, een meid met mooie lange benen zijn de jongens dol op :p

Deel Deze Pagina