Trotse dreumesmama Chantal, van harte gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van jullie kanjer Hugo! Ik wens hem alle gezondheid en geluk van de wereld toe en hoop dat zijn tweede (en volgende) jaar veel vooruitgang zal brengen, zowel in zijn gezondheid als zijn ontwikkeling!
Hee meis, Ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen....en zie aan je banner dat jullie kanjer vandaag jarig is!! Van harte gefeliciteerd en ik wens jullie mannetje veel voorspoed en gezondheid voor de toekomst! En een dikke knuf voor jullie allemaal!!!
Hier ist ook enkel eventjes uit als we naar boven gaan, of neusbril vervangen. dacht idd ook dat ze toch 95 moeten halen voor hun comfort. Hoge hartslag wijst vaak op koorts he... groetjes en hou je goed. liefs edelweisje
Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met Hugo's verjaardag! Dat het komende jaar jullie veel goede dingen mag brengen!
Bedankt voor de felicitaties allemaal!!! Het was erg leuk. Ik had een mooie taart voor hem gebakken en de opas en omas, zijn oom en wat goede vrienden van ons kwamen langs. Hij is onwijs verwend! We hebben allemaal nieuwe kleertjes voor hem. Kwam wel goed uit want naar maatje 80 gaan duurt niet lang meer. Hij heeft nu dus extra veel kleertjes want hij kan 74 en 80 aan. We hebben volgende week een afspraak voor een second opion bij een kinderlongarts in Rotterdam. Dit is door onze kinderarts aangevraagd en aansluitend een afspraak over de PEG sonde. De dag daarna een afspraak met onze kinderarts. Ik hoop dat de kinderlongarts nog iets uit zijn hoge hoed kan toveren. Met hem gaat het redelijk. Ik moet alleen echt over zijn voeding praten. Laatst eens om te proberen een pak HA voeding gekocht ipv standaard en hij is van 4 keer per dag spugen naar 1 keer in de 2 dagen gegaan. Iedereen gaf de sonde de schuld van het spugen, maar daar ben ik het niet meer mee eens. Ik hoop dat we over kunnen naar pepti en daarmee de laatste keer spugen in de 2 dagen er ook vanaf kunnen halen. Het was ook echt niet normaal. Hij kwam echt een meter ver met spugen. Doe ik ook iets langer met zijn kleertjes.