Hallo allemaal Ik ben nu 15 weken zwanger en begin al een aardig buikje te krijgen. Alleen zie ik nog niet veel verschil in mijn borsten behalve dat de tepels wat donkerder en groter worden. Is dat wel normaal? Hadden ze niet al gegroeid moeten zijn? Ze doen sinds een weekje wel meer pijn en jeuken soms.
Sommige dames groeien ze niet of mss op het einde een cupmaatje iedereen is anders. Hier had ik er met 8 weken 2 maten bij en op het einde na de geboorte met voeding van e naar h/i en daar zit ik nu weer op. Maakt allemaal niets uit hoor en het kan ook nog komen.
Ik denk dat dit heel persoonlijk is inderdaad. Hier tot nu toe dik 2 cupmaten groter.. al was ik liever gewoon gelijk gebleven
Gelukkig haha. Ik was alweer bang dat er misschien iets niet goed zou zijn met het kindje en dat mijn borsten daardoor niet groeien ofzo. Maarja wordt wel echt dikker en eet niet veel meer dan normaal dus kindje is vast mooi aan het groeien
heel persoonlijk idd bij de eerste was ik in de eerste weken bijna 3 cupmaten gegroeid en bij de 2 de dus helemaal niet had gewoon mijn eigen bh's aan en nu bij de derde zit ik op 12 weken al weer 2 maten groter dus het zegt echt helemaal niets hoor zou me er ook helemaal geen zorgen over maken
Eerste zwangerschap droeg ik aan het eind nog dezelfde behaas. Deze zwangerschap zijn ze denk ik 2 maten groter. Vorige.keer gewoon bprstvpeding geven dus het wel of niet groter worden maakt verder niks uit. Gefeliciteerd!
Bij de eerste niets erbij (tot ik bevallen was) En nu best een maat of 2 groter.... Mag van mij blijven zitten
Hier zijn mijn borsten de eerste keer ook niet gegroeid. Helaas! Pas na de bevalling met borstvoeding wat groter... Helaas ook zo weer verdwenen Nu wel iets voller maar echt geen cup maat ofzo zal wel altijd 2 erwtjes op een plankje blijven Manlief had zich zo verheugd op een paar grote borsten hihi die kwam bedrogen uit.
bij de eerste was dat een van de eerste symptomen, enorme jetsers gekregen. Na de bv was er helemaal niets van over Deze keer beginnen ze nu pas een beetje te groeien (denk vanaf week of 16/17) Maar niet of nauwelijks pijn zoals 1e keer. Misschien dat ze nu dan ook niet zo leeglopen na de bv
Hier bij beide zwangerschap niks of nauwelijks gegroeid alleen na de bevalling even iets met de stuwing maar als snel weer het vertrouwde c cupje terug gekregen
Hier in week 5 al een cupmaat erbij, van kleine 75E naar volle E, zit nu op 80F, ben op de helft dus zullen nog wel groter worden. Ik hoop zo erg dat ik na de bevalling weer wat kleinere krijg. Ben zelf klein en tenger, had voor mijn zwangerschap al nekklachten door mijn borsten. Ik was me aan het orienteren op een borstverkleining toen ik zwanger werd. Maar straks gaat de zorg voor ons beebje voor die operatie. Anderzijds, beste vriendin kwam na de bevalling juist 2 maten kleiner uit, zij ging van D naar B.
eerste twee keer duidelijk grotere borsten, maar afgelopen keer geen verschil gemerkt..... waren wel iets groter tijdens borstvoeding, maar dat heb ik maar tweenhalve week gedaan.
Ik had bij 5 weken al een cupmaat groter. Nu lijkt het gelukkig even stil te staan met groeien. Maar verschilt inderdaad per persoon
Bij mij zijn mijn groter wordende borsten zowat het enige zwangerschaps symptoom. Ik ben nu 8 weken en al mijn bh's knellen al. Al bijna een cupmaat groter. Daar ben ik wel blij mij want ik had eerst een een mini B cupje. Ze voelen ook echt hard aan door al dat klierweefsel.
Bedankt voor de reacties allemaal! Gelukkig ben ik niet de enige waarvan de borsten niet groeien haha. Naja zolang de baby maar groeit. Vandaag weer controle bij de verloskundige. Zie er een beetje tegen op omdat ze de vorige keer (toen was ik elf weken) het hartje niet konden horen met de doptone. Gelukkig bleek het bij de echo prima in orde te zijn en ze dachten daar dat elf weken net wat te vroeg was voor de doptone. Nu ben ik 15 weken dus hopelijk laat die kleine zich nu wel horen Ben nogal een stresskipje dus errug zenuwachtig nu