Ben het zo zat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gemmajansen, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemmajansen

    3 feb 2006
    39
    0
    0
    Vlaardingen
    Dit is mn tweede zwangerschap en weer zooooooo ontzettend beroerd. Ik kan wel janken. k Had zo gehoopt dat ik me deze keer beter zou voelen!

    Ik sta misselijk op en het wordt gedurende de dag alleen maar erger. Ik kan nooit overgeven, en nu dus ook zelden, soms wel en dan lucht het wel op.

    IK BEN HET EVEN ZO ZAT EN HEB EVEN ZO MEDELIJDEN MET MIJZELF!!

    Sorry hoor, maar soms moet je alles gewoon even kwijt. Ik kan ook bijna niet meer voor mijn zoontje zorgen zo, we kijken maar veel tv. :cry: en als zijn oma op kan passen, dan kan hij een middagje daar heen.

    Mijn man en ik weten het dan ook zeker, dit wordt de laatste!

    Herkent iemand dit?
     
  2. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Wat jammer voor he Gemma dat je niet kunt genieten van je zwangerschap.

    Hoop voor je dat dit met de drie maanden over is (hoe was dit bij je 1e zwangerschap).

    Gelukkig bij mijn 1e zwangerschap geen kwaaltjes maar deze keer verloopt ook anders :( .
    Ben de eerste weken ook best wel beroerd geweest en heb nu nog veel last van m'n darmen en das geen pretje.

    Sterkte meid, hoop dat je kwaaltjes gauw weg gaan.

    Sillt
     
  3. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Wat vervelend voor je Gemma. Ik hoop dat het snel beter met je gaat ( ik weet niet of je de vorige keer de hele zwangerschap beroerd was? )


    Angelina
     
  4. Niet meer actief

    hoi meid

    ik kan het helemaal begrijpen dat je het helemaal zet bent ik ben helaas ook zo beroerd geweest en daardoor ook in het ziekenhuis opgenomen gewoorden omdat ik uitgedroogd was. Geen pretje dus en ik zeg nu ook echt dit is de laatste.

    Ik wil je heel veel sterkte wensen
     
  5. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    UIt eigen ervaring: zo rond de derde maand wordt het (misschien) wel beter! Ik voelde me in het middelste trimester echt goed.

    Wordt het nu ook een ietsie pietsie zat (ongeduldig, met name), maar hoef dan ook nog maar een week of 3 á 4. Jij moet nog zo een poos... Sterkte en probeer zoveel mogelijk te genieten hoor. Wel zo belangrijk tijdens je zwangerschap.
     
  6. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat naar dat je zo beroerd bent! :( Dat lijkt me echt vervelend. Hopelijk voel je je snel wat beter en kun je gaan genieten. Tot die tijd: klaag maar een eind weg hier hoor!
    Sterkte!
     
  7. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hey Gemma, je verhaal is heel herkenbaar. Heb het ook bij beide zwangerschappen gehad. Ook ik riep toen als hardste dit is echt de laatste keer, maar eenmaal weer met zo'n klein wondertje in je armen ben je het ook weer snel vergeten.

    Blijf gewoon lekker klagen hier op de site en hopelijk voel je je snel weer wat beter.

    Groetjes kwebbel
     

Deel Deze Pagina