hahahaha ik ben dus niet de enige..wat fijn hihi Ja ik heb ook rugpijn en pijn aan me bekken in de nacht 4x op om te plassen. Gewoon alles eromheen maakt me doodmoe. Loop ook zo leuk erbij jogging broek aan en een shirt. Ik heb niet eens een fatsoenlijke foto vn me zwangerschap ff snel leuke kleren aan en maken maar huhm?? me haren zitten voor geen meter heb dikke wallen onder me ogen. Maar verder vind ik het wel leuk dat zwanger zijn
Op het einde van mijn zwangerschap was ik het ook goed zat. Maar nu mis ik het zwanger zijn wel hoor. Ben bewust niet vaak naar de winkel gegaan. Sterkte met de 2 maanden xxx
nou meiden snap jullie super goed tijdens mn eerste zwangerschap baalde ik ook overal van mn lijf, mn kleding het eten enz enz. maar geloof me meiden als je een kindje verliest en dan weer zwanger raakt klaag je niet gauw meer en vind je het alleen maar heerlijk, wat kan mij het schelen wat ik aan heb?hoe een ander me ziet?staat het ze niet aan kijken ze maar een andere kant op. al moet ik in een vuilniszak lopen het kan me allemaal niks meer schelen.alles voor mn wondertje..
Hoewel ik mijn hele zwangerschap verschrikkelijk moe ben geweest (en dus nog steeds ben), moet ik toegeven dat ik het nog steeds niet echt zat ben, gelukkig! Ik had verwacht het in deze fase toch ook wel gehad te hebben, en eerlijk is eerlijk: ik heb de zwangerschap echt niet altijd leuk gevonden, maar echt zat ben ik het niet. Ik kijk nu wel heel erg uit naar de bevalling, maar dat is meer de nieuwsgierigheid, hahaha! Waar ik me wel erg op verheug is het moment dat ik weer gewoon leuk gekleed kan gaan (heb mijn positiekleding nu wel een keer gezien: liep er met 10 weken al in!) en dat ik normale schoenen aan kan (al een hele tijd vocht in mijn voeten), en bovenal verheug ik me erop dat ik weer kan gaan genieten van douchen (vind het nu toch echt te veel gedoe...). Het scheelt misschien ook wel dat dit wat ons betreft mijn eerste & enige zwangerschap is. Dan kijk je er toch net even anders tegenaan (?)
Ik kan toch ook wel zeggen dat ik t nu behoorlijk zat begin te worden. Natuurlijk is daar de heftige nieuwsgierigheid hoe de kleine eruit ziet en of hij op zijn grote zus lijkt. Daarnaast zou ik gewoon graag weer kunnen doen wat ik wil en dan vooral voor onze dochter. Moet vaak nee verkopen omdat ik de dingen gewoon niet meer kan en daar baal ik van! Hier door mopper ik ook meer op haar..... Dus ik wil gewoon weer de mama zijn die ik eerst was en lekker met haar gaan lopen, naar de speeltuin, pretpark of dierentuin! Zelfs een stuk fietsen met haar gaat niet meer. Bij Eva liep ik tot 42 weken en dat vond ik totaal niet erg, maar als je al een kleine hebt rondlopen ervaar je het wel anders vind ik!
Je mag toch wel eens gewoon lekker de boel zat zijn? Natuurlijk zijn er mensen die geen of moeilijk kinderen kunnen krijgen, maar daarom heeft een happy zwangere toch wel recht op een baaldag? Ik ben ook aan het aftellen en zal blij zijn als ik van die positiekleding af ben. Staat compleet los van het feit hoe blij en dankbaar ik ben voor dit wondertje in mijn buik.
Ow jee als je het nu al zat bent... Hier heb ik ook wel baaldagen hoor dat alles zeer doet en dat ik mn lijf terug wil maar eigenlijk vind ik het nog steeds prima te doen. Al hoop ik niet dat die kleine daarbinnen bedenkt dat 42 weken ook een mooie tijd is Ben natuurlijk enorm benieuwd! Probeer ook te genieten van de leuke dingen en ach straks ga je weer lekker shoppen toch! Ik heb mezelf een leuke shopdag beloofd als ons kleintje er is
Nou zo erg is het allemaal niet Maar idd als de kleine er is ga ik ook flink los hihi zit nu al te zeiken en me man voortebereiden. Lekker flink shoppen dalijk