Hallo Na mijn MK in aug ben ik weer zwanger ,en ontzettend blij natuurlijk maar ook een klein beetje voorzichtig nog ondanks de griep voel ik me wel anders dan de x hiervoor voel me goed op symptonen na ....ben wel ergggg moe moet echt slapen als ik het voel en doe ik dan ook neem veel rust op spierbuikpijn na gaat alles goed ik word een juni mama ben op 10 juni uitgerekend liefs kaley
wat heerlijk voor jullie Kalay! ik hoop dat je je zo goed blijft voelen en je een hele fijne zwangerschap zult hebben! Gefeliciteerd!
Kaley,van harte gefelicitererd met jullie zwangerschap! Geniet van je kleine wondertje en idd neem goed je rust! Liefs Dais...-x-
hihihi ja zag ik later pas ook ben erg verstrooid geloof ik en mn zus zei gisteren je spreekt wartaal jij hahahaha ben nog erg verkouden maar voor de rest op zeer pijnelijke (.)(.) na en ergggg moe (lig s'middags bijna te slapen en s'avonds lig ik om half 9 in bed zo moe ,gaat het prima met me eind volgende week UMCG bellen voor echo afspraak want ik blijf onder behandeling bij gyn wat ik wel zo fijn vind eerlijk gezegd liefs kaley