hoi, ik had even een vraagje ik heb een overactieveblaas ze gaan binnen kort botox toe dienen kan ik nu wel gewoon zwanger worden of moet ik daar eerst mee wachten ofzo ? Groetjes marina
Hoi Marina, ik moet je zeggen dat ik dat eigenlijk niet weet. Dat zul je even met je behandeld arts moeten bespreken. Ik weet niet precies wat botox (en zeker in je kleine bekken) met een zwangerschap doet. Groetjes Brigitte
heb aan me arts gevraagd en die zij dat botox niet gebruikt mag worden als je zwanger bent maar wel gewoon als je het middel al hebt en daarna bijvoorbeeld zwanger wordt dan kan het geen kwaad weet verder ook niet wat er gebeurd als ze het middel zouden toe dienen als je zwanger zou zijn maar hij zij staat vaak ook op medicijnen dat het niet is aan te raden om ze met zwangerschap te slikken maar lijkt erop dat ze zich daar weinig van aan trekken tenminste zo vatte ik het op van hem maar ben nu nog niet zwanger dus de narcose kan dan gewoon doorgaan en dan kunnen ze de botox toe dienen want wil natuurlijk van me overactieve blaas af maar jammer genoeg kan het met 6 maanden al uit gewerkt zijn en dan moet het weer opnieuw maar ja ik zie het allemaal wel Groetjes marina
Hoi Marina, vervelend van zo'n blaasprobleem zeg. Maar het klinkt er inderdaad naar dat het geen kwaad kan bij kinderwens. Ik duim met je mee dat het langer dan 6 maanden helpt voor je! Groetjes Brigitte