Over 2 weken gaan mijn zoontje (3) en dochtertje (1) voor het laatst naar de creche, ze gaan naar een andere creche (vanwege een lange wachtlijst om van dag te ruilen en ik op mijn werk op een andere dag ga werken). Nu vraag ik me af of jullie leuke ideetjes hebben? Zal ik de kindjes iets meegeven voor thuis met een fotootje dr aan? Of zal ik iets lekkers trakteren voor op de groep zelf of beiden? Kom dr niet uit hihi. In ieder geval ga ik niet onwijze kunstwerkjes maken, dat komt wel weer als ze jarig zijn. Maar weet ook niet zo goed wat ik op het kaartje moet schrijven, omdat ze niet weggaan omdat ze naar school gaan oid, maar oook best wel baal dat ze daar weggaan omdat het een onwijs leuke creche is... Wie o wie denkt met mij mee? Alvast bedankt!
Bij xenos hebben ze heel goedkoop van die kaarthoudertjes met een leuk poppetje etc. Daar een kaartje met foto+tekst tussen doen. Doosje rozijntjes eronder en klaar!
Ik vind handjes altijd erg leuk. Dan trek je een handje van je kindjes over of tekent er gewoon 1 op gekleurd papier en dan knip je ze uit. Je kunt dan op de voorkant zetten: dag dag en dan op de andere kant: pietje en mientje gaan jullie missen. Die handjes is niet zoveel werk hoor, dan aan een sateprikker en in een klein cakeje ofzo. Je kunt er eventueel ook een fotootje van je kindjes opplakken.
leuk leuk alle2 de ideeen; ga ze hier ff doorgeven aan manlief kijken welke hij het leukst vindt!vind ze alle2 in ieder geval leuk en origineel!thanks!