hey meiden, ik zit met een probleempke denk ik Ik hebde 15de september (ongeveerd)mijn laatste pil genomen nu normaal in mijn stop week krijg ik na de 2de dag mijn door. nu ze zijn niet komen opdagen :s nu vermits ik mijn pil goed optijd slik vind ik het raar dat ik nu na een week nog steeds geen duivels heb gezien. heb dit ook tegen men vriend gezegd. en vermits er al 2 keer probleempjes zijn met mijn duivels (soms komen ze tijdens mij pil strip) heeft men vriend gezegd dat ik best wacht tot ik men regels krijg zodat ik dan terug kan beginnen met de pil. is dit een goed idee? is de kans dan groot dat ik tijd ter wijl zwanger wordt? groetjes
Als je stopt met de pil kun je inderdaad zwanger worden. Het lijkt mij verstandiger dat je een afspraak maakt bij de huisarts. Misschien is deze pil niet goed (meer) voor je.
moet ik dan ni eerst men regels gehad hebben? vermits ik nu geen bloeding heb gehad kan er toch geen eitje beschikbaar zijn. pff kan ff ni mer volgen. mja mss idd is een afspraak maken want ben toch al een dikke 10 dagen overtijd. of beter eerst een test halen