Mijn gemiddelde cyclus is 31 dagen. Ik kan mijn lh-piek nog niet echt vinden sinds vorige maand. Dit is de eerste ronde met sensitest. Op cd18 in de ochtend was t streepje nog heel erg licht. Op cd19 in de ochtend n dikker streepje maar naar mijn mening nog niet zoals t zou moeten zijn. Cd19 in de middag nogmaals getest en zwakte t streepje weer af(meteen n cb ovulatietest gedaan en gaf n leeg rondje). Cd20 en 21 bijna geen streepje meer te zien. Moet ik nog doortesten of kan t zomaar uit t niets knallen zo'n streepje? Ben zo bang dat ik helemaal geen "eisprong/lh-piek " heb aangezien ik ze nooit vind. Of kan t zijn dat ik een hele erge korte lh-piek heb?
Wellicht ben je te laat begonnen met testen? Als je cyclus 31 dagen is dan zou je je eisprong rond cd 17 kunnen verwachten. En dus een positieve ovulatietest rond cd 15.. Eerder of later kan natuurlijk ook niet iedereen heeft een lf van 14 dagen. Wat waren je laatste cyclussen? Ikzelf begon de eerste 2 ronden al op dag 12 zodat ik zeker weten op tijd begon
Ik was al begonnen bij cd 11! Mijn laatste 3 cyclussen waren, 29-33-32. Ben al sinds begin januari vorig jaar gestopt met de pil.
Ik had ook zon bijna positieve test en daarna liepen ze net zo af. Uiteindelijk pas een week! later een echte knaller gehad. Ik zou dus blijven doortesten als ik jou was. Heb je hier iets aan ?
Dan zou ik zeker nog doortesten. Heb ik ook gehad dat hij best donker werd en een week later pas positief
Ik test 1x daags, en als hij echt bijna positief is wil ik dezelfde dag s avonds op de volgende ochtend nog wel eens een keer extra testen om te zien of hij dan knalt. Zo niet dan weer naar 1x daags
En? Al donkerder? Of misschien is het toch je piek geweest. Onzeker allemaal zo. Merk je verder iets aan je lijf? Vruchtbaar slijm?
Klopt. Bij een cyclus van 31 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 13 tot en met dag 21 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Je zou dus dan vanaf dag 11 al moeten starten met ovulatietesten.
@be happy. Ik was al aan t testen vanaf cd11! @pitahaya. Vanmorgen was t streepje zo goed als bijna niet meer zichtbaar. Dit was t donkerste streepje wat ik gezien heb die ik bijgevoegd had toen ik dit topic opende. Ik blijf maar testen, wie weet.. Maar heb weinig hoop dat t streepje weer gaat oplopen of uit t niets knalt..
Sensitest vond ik niks. Zat ook maar te turen. Heb nu predictor gebruikt. Krijg je tenminste een lachende gezichtje en anders niets. En je lh-piek duurt gemiddelde twee dagen.