Goedenavond Zag net op de telefoon een melding van de avg app die ik erop heb over een cadeau openen. Nu heeft hij net opdie melding gedrukr en kwam op een pagina dat je je cadeau bon kon inwisselen ofzo. Dat heeft hij wegggedrukt maar vraag mij nu af of het geen kwaad kon dat hin hem geopend had. Daarna nog ff gescand maar geen rare dingen. Zijn hier dames met een android telefoon en de avg app die dat ook hebben gehad? Maak mij altijd zo een zorgen om dit soort dingen
Ja die melding kreeg ik ook; dat is je virusscanner. Ze willen graag dat jij een betaalde versie van de gratis virusscanner koopt. Je krijgt als cadeau zoveel procent korting op de betaalde versie. Hier 3 toestellen met die melding gehad (en de laptop ook). Als je erop klikt, ga je naar hun website. Klik je hem weg, dan klik je hem weg. Niks aan het handje.
Oh joyce dank je wel, scheelt hoop gepieker. nu had ik nog een dingetje. ik open voor de eerste keer mijn internet op mobiel. kom ik op de home pagina van samsung of zoiets. nu staat er grote adv van lexa en daar onder liedjes die je kan downloaden. ik druk met scrollen per ongelik op zo een liedje, staat er gelijk betalen via telefoon rekening? heb gelijk op mijn home knop gedrukt. maar ik heb vodafone en zou dit echt zo makkelijk gaan? hoop het niet want dan zou ik nu al 2 euro extra kosten hebben. kan dit via klantenservice uitschakelen maar die zijn er nu logisch niet.
echt ontzettend bedankt voor je reactie!! Ben altijd zo snel ongerust over dit soort dingen, pieker dan ook echt constant als het eenmaal in mijn hoofd zit( zit sinds kort ook in therapie hiervoor) Je hoort soms de meest vreemde dingen over ineens onverklaarbare rekeningen. ook enig idee hoe ikdie samsung pagina uit kan schakelen in mijn internet browser van mijn samsung telefoon?