ben ik dan de enige die geen zin heeft in kerst

Discussie in 'De lounge' gestart door Crazycat, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Heel veel sterkte voor degene die zo rot de feestdagen in moeten :(

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Voor iedereen die het nodig heeft... Xxx en dikke knuffel

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh hemel meissie toch. Net als Habibiana hier op het forum. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd. Dikke knuffel. xx

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Jullie ook héél veel sterkte meis. Positief teken hoor dat de artsen positief zijn, zulke uitspraken doen ze niet zomaar dus houd daar aan vast! 🙏

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh wat erg!!! Wat is het leven toch ongrijpbaar en oneerlijk, afschuwelijk! 😞 Twee kleine kinderen die verder moeten opgroeien zonder hun mama, dat moet niet mogen! Gecondoleerd en héél veel sterkte! 🙏

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    TS lieverd, jij ook sterkte. 😘 Iedereen heeft zo z'n eigen betrekkelijke verdriet. Onbegrijpelijk dat je bloedeigen moeder en familie je zó kan laten barsten, maar ik hoor het wel vaker al die familie ellende en weet er zelf ook alles van.

Maar wat óók weer uit dit topic blijkt...zolang jij en je dierbaren maar gezond zijn is het leven goed. De rest is bijzaak. Lekker genieten met je gezin en maak er iets moois van! 😊

7. Sifra

Sifra Niet meer actief

Wat een vreselijk verdrietige dingen lees ik hier.
    Sterkte dekt in sommige gevallen de lading niet,maar wil jullie toch heel veel sterkte en kracht toe wensen, juist ook in deze dagen.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

heb ook helemaal geen zin in kerst, afgelopen zondag soort van oma overleden en zaterdag is de begrafenis

vandaag komen schoonouders en zwager en schoonzusje met kids. straks beginnen met koken.

morgen naar me ouders

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Mijn man verziekt ook de kerst FF..
    Aln4 weken sinds dr bevalling loopt hij te klagen
    Hij is moe hij is zielig hij is ziek
    .al sinds de bevalling...
    Ik word er zoo sagerijnig van...

Gister wilde ik hapjes op tafel.zetten.. Kadotjes uitpakken
    Nou meneer sliep hij is zo zielig..
    Was ik er al klaar nee..

Vanochtend was ut nog erger ik heb zo alles voor de gourmet onder zijn ogen
    De prullenbak ingegooid

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ach jeetje, in plaats van dat hij er dan samen met jou nog wat van probeert te maken..

Ondanks het feit dat het hier gisteren wel gezellig was, kunnen de feestdagen ons gestolen worden. Het pijnlijke bewijs van een mislukte IVF/ICSI zette gisteravond door en meteen daarna die kl*te Niveareclame die benadrukt dat familie het aaaaallerbelangrijkste is.

Een hele dikke knuffel aan iedereen die een stomme Kerst heeft en oh ja, alvast sterkte voor oud & nieuw dan maar weer :')

11. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Heb ook geen zin in kerst... Altijd elk jaar die verplichtingen Bah!

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Voor de meiden die het nodig hebben, ik wens jullie enorm veel sterkte. Ik lees hier zoveel verdriet.

Dikke knuffel voor jullie

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Lovepeet ik kan me dat zo goed voorstellen he. Knuffel meid!

@tempusfight Dikke knuffel voor jou en je man! Ik blijf hopen dat het ooit lukt bij jullie!

@P1982 gecondoleerd meid!

@iedereen die iemand moet missen!Sterkte!!

14. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    heel veel sterkte jullie ook in de rollercoaster.

hier werden we wakker de dames hebben de kerstcadeaus uitgepakt en zijn lekker verwend.
    helaas word je wakker en is het wel een nachtmerrie die door gaat.
    de onduidelijkheid die er is de onzerkerheid.
    er werd ons zo mooi gezegd je bent voor 90% zeker schoon maar die 10% hakt er zo in.
    de duidelijkheid die gegeven zou worden waar we nog niks over weten is zo moeilijk.

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Lieve meiden wat een verdriet lees ik hier. Knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken. Ik steek kaarsje voor jullie op vandaag

16. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hier ook geen zin. Ik had een kleine kunnen hebben van 14 maanden. En dat doet zeer. En verder snoep ik teveel dus kan me daar weer rot om voelen omdat ik al zo dik ben.

17. susy26

susy26 Niet meer actief

heb er ook geen zin in, blehhh... zal blij zijn dat het weer voorbij is. kregen we dinsdag te horen dat de auto weer is wat gaat kosten... nou toen had ik al helemaal GEEN ZIN meer! van mij mag het snel voorjaar worden!! maar zeker wel een gezond 2015 gewenst!

18. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Van mij mag het ook snel 2015 worden. Veel verdriet gehad dit jaar en veel afscheid moeten nemen.
    Geen topjaar, maar gelukkig maakt onze dochter heel veel verdriet goed.

@Iedereen dikke knuffel die hem kan gebruiken en hoop op een beter jaar voor jullie.

19. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb er dit jaar ook helemaal geen zin in. Mijn oudste trekt familiebijeenkomsten niet (hij heeft autisme en een zware verstandelijke beperking). Verder was het een rotjaar met enorm veel zorgen om mijn oudste en contracten die niet verlengt werden. Het mag van mij snel 2015 zijn. Met oud en nieuw doen we ook niets. Een paar gezellige hapjes met mijn man en dan om 22.00 naar bed. Ik heb dit jaar helemaal geen behoefte aan gezellig doen met andere mensen...
    Morgen een rustig dagje dus thuis. We maken het als gezin gewoon gezellig!

20. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Ik breng de kerst en oud&nieuw altijd alleen door; heerlijk! Lekker onbeperkt Netflixen, veel slapen en geen verplichtingen! :) Mijn omgeving weet dat ze mij geen uitnodiging hoeven te sturen voor een avondje kaasfondue of gourmetten :-D

Deel Deze Pagina