ben ik dan echt de enige die bijna alles strijkt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jyll, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik strijk nooit :D

2. Linda86

Linda86 VIP lid

^^ Hier hetzelfde.

Mijn schoonmoeder is nog veel erger dan de TS. Die doet wel eens de was voor ons, als wij het erg druk hebben en dan strijkt ze ook sokken, washandjes en zelfs m'n strings en hipsters! Dat gaat mij toch echt wel te ver hoor, alsof die niet ontkreukelen als je die aandoet.

3. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    nou ik strijk ook bijna alles
    OOK ondergoed en sokken en theedoeken

ziet er toch prachtig uit zo gestreken in de kast

enige wat ik niet strijk zijn handdoeken

4. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    hydrofiel mag je niet strijken want dan nemen ze het vocht niet goed meer op .. Maar euhhh ik stijk ze echt wel wanneer ik alles heb uitgewassen haha ..Verder wordt hier ook alles gestreken beddengoed... Echt wel... Ik heb alleen echt een enorme hekel aan strijken heb daar een hele lieve mams voor ;) ..

5. luuus

luuus Niet meer actief

ik strijk ook nooit heb er echt een hekel aan als er iets gestreken moet worden doet me vriend dat hij vind het niet erg

6. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Ik doe dat echt niet hoor! Kan me tijd wel beter besteden. Het maakt mij echt niet uit of ik in een gestreken pyjama slaap of niet. Maar ieder zn ding natuurlijk en als jij je daar goed bij voelt gewoon blijven doen. Strijkze :)

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik strijk nooit. Ik weet op het moment niet eens waar mijn strijkbout staat :)
    Ik vind het zonde voor mijn tijd.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb een geweldige oplossing als het om strijken gaat. Strijkbout de prullenbak in en geen blousjes kopen. Ik vind het héérlijk en heb twee jaar geleden voor het laatst iets gestreken en dat wil ik zo houden :D Meer tijd voor leuke dingen!

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik strijk ook echt niet als ik wat aan wil wat gestreken moet worden trek ik dat ding uit de kast maar verder staat dat ding stof te vangen.vah hydrofiel heb ik gehoord dat je die beter niet kan strijken omdat ze dan minder vocht op nemen

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik strijk ook nooit (nou ja, bijna nooit :) ). Alleen heel af en toe een linnen broek of een blouse. Verder vind ik het wel best, kan mijn tijd wel beter gebruiken ;) Ik moet zeggen dat de meeste dingen ook redelijk normaal de wasmachine uitkomen en als je het bij het vouwen een beetje gladmaakt ziet het er best ok uit.

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik strijk niet... ik let er altijd op bij het kopen van kleding of het gestrken moet worden of niet :) Al kan een bloesje nog net zo leuk zijn, als ik hem moet strijken hang ik hem netjee weer terug aan het rekje :)
    En als er al eens gestrken moet worden (3x in het jaar ofzo) dan doe ik dat pas snel op het moment wanneer het gebruikt moet worden.
    En nee, mijn kleding ziet er niet gekreukeld uit. Ik hang mijn was of heel nat op en trek het glad (droogt dan ook zo op) of ik doe kleding in de droger op de anti-kreuk stand. Als je de droger niet te vol hebt, komt de kleding er geweldig kreukloos uit!

12. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier hetzelfde, kan m'n tijd wel aan leukere dingen besteden dan aan dat nutteloze strijken :) en hier ook nooit gekreukte kleren overigens ;)

13. Trees

Trees Niet meer actief

Mocht je dan toch een keer wat kreukeligs hebben? Ik heb daar de oplossing voor, ik trek het kledingstuk aan en na een uur heeft de zwaartekracht zijn werk gedaan en ziet het er prima uit :) Makkelijk toch!

14. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ik strijk ook bijna alles. Hydrofielen, pyama's, kleding.....alles behalve beddengoed, handdoeken en ondergoed eigenlijk. Ik kan het niet aanzien, ongestreken spullen in de kast.

Als ik mensen voor het eerst ontmoet, zie ik ook altijd meteen of het wel of niet-strijkers zijn. Erg he? Een ongestreken spijkerbroek vind ik echt ver-schri-kke-lijk! Staat zo slordig.

15. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    nee hoor meid dat strijk ik ook allemaal!

16. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Wij hebben dezelfde gewoontes! ;)
    Ik doe het precies zo!

17. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ja, zo ben ik ook......alleen hydrofielen strijk ik niiet (meer)...

18. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik vind het zelfs leuk strijken hihi

19. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik strijk alle kleding van Marin ook de hydrofiele luiers en Marin haar beddegoed.
    Kleding van mijzelf strijk ik zo min mogelijk :) (wel blouses).

Kus Senna

20. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihihi!

ik strijk ook alles!

idd hydro luiers, vooral als ze uit de droger komen dan zijn het van die rare gekrompen dingen..
    Theedoeken ook..
    beddegoed moet ik strijken! anders kan ik niet lekker slapen als hij niet helemaal gladjes is...

en als ik dan idd toch bezig ben met strijken, kan ik ook net zo goed de spuugdoekjes gaan wassen als ze straks in gebruik zijn ;)
    onderhemdjes van mijn dochtertje strijk ik ook, ondergoed heel soms ook.... en sokken idd niet nee ;)

Deel Deze Pagina