ben ik dan echt de enige die bijna alles strijkt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jyll, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acire

acire Fanatiek lid

ik strijk mijn eigen kleding alleen als het er niet uit ziet..
    sascha kleding strijk ik wel altijd, en soms ook de hydrofielluiers en spuugdoekjes..

ons beddengoed wil ik ook netjes hebben maar het lukt me niet om dat goed te strijken..

2. ik strijk ook wel veel. handoeken niet, theedoeken wel. en beddegoed niet maar de kussenslopen wel.

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    tijdens mijn bevallingsverlof stond ik ook elke dag luiers te strijken, keurig recht en schoon, heerlijk. ik zou nu niet meer weten wanneer ik het zou moeten doen. ik sla ze heel hard uit en hang ze netjes op de lijn, is vrijwel hetzelfde. ;)

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Een wit kussensloop, helemaal gestreken. Heerlijk, daar leg ik graag mijn hoofd op!

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heb toch mn ogen dicht in bed, dus zal me een zorg zijn of ie glad is.
    Ik strijk zelden tot nooit. Alleen de wieglakens en s een keer een rok ofzo als het echt nodig is. De kleertjes van Ivy ook niet. Ben nog niks tegen gekomen wat er gekreukt uit zag na het wassen.
    Hydrofielen zien er wel slordiger uit ongestreken maar nemen gewoon veel minder vocht op als je ze strijkt dus die gaan ook lekker zo de kast in. Heb liever dat Ivy makkelijker droog wordt.

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik heb een strijkplank... ergens in de schuur, achter het tuingereedschap.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.139
    113
    Haha, darcy. Hier precies zo. Was vandaag het oud papier aan het opruimen in de schuur en vond ik mijn strijkijzer terug, kan nu niet zeggen dat ik dat ding echt gemist heb.

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik strijk bijna alles
    behalve ondergoed sokken en rompers van demy
    en de theedoeken :)

voor de rest alles :oops:

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hmm ik heb dat sinds kort, ik vouw de was op op de strijkplank en strijk dus ook heel veel. Niet heel uitgebreid, maar wel dat het er wat netter bij zit. Ook dus shirtjes en rompers van Louise en shirts van m'n man. Inderdaad alleen sokken en ondergoed niet (hoewel de randjes van de hemden soms weer wel). Niet omdat het allemaal precies moet zijn, maar omdat ik het er wat netter uit vind zien.

Ergens misschien een beetje ziekelijk ja... :oops:

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik strijk ook alles, behalve ondergoed en sokken!

11. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik strijk zelf heel weinig, alleen overhemden en broeken enzo. M'n schoonmoeder daarentegen strijkt alles! Ook ondergoed, sokken, theedoeken, rompers, zakdoeken en noem t maar op.

Als ze op visite komt moet en zal ze strijken. En soms vind ik dat eigenlijk alleen maar irritant. Ze strijkt namelijk vrij 'ouderwets' dus vouwen in broeken enzo. Ook de babykleertjes strijkt ze en vouwt ze dan heel strak, terwijl ik ze allemaal op hangertjes hang en je dan al die vouwen ziet zitten. Ik heb t al 100 keer gezegd, maar ze luistert gewoon niet :( Ze doet alles op haar manier en niet op de onze. Tis een schat hoor en ze doet het om ons te helpen, maar soms..... dan heb ik t nog liever gekreukt :) Oei oei, ondankbaar ben ik he :D

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik strijk ook heel veel hoor. hydrofiel luiers dan niet, maar denk wel eens dat ze toch best gekreukt zijn. ook vind ik het met veel dingen makkelijker om op te vouwen als het gestreken is. slabbetjes en spuugdoekjes komen bij mij niet echt gekreukt uit de was dus dat hoeft niet.
    dit strijk ik:
    broeken, t shirts, overhemden, beddengoed, alle kleding van alyssa.
    ik moet ook zeggen dat ik er niet echt een hekel aan heb en ik wil gewoon dat alles netjes is.

liefs doris

Deel Deze Pagina