Tattoo met witte inkt. Iemand ervaring mee? :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Nosam, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Ik wil eigenlijk wel een tattoo.
    Het moet dan wel iets te maken hebben
    met mijn zoontje. Ik vind een naam of
    geb. datum wel leuk. Maar als er ooit een
    tweede komt ben ik weer verplicht (vind ik)
    om nog één te laten zetten.

Nou wil ik niet dat het té veel opvalt omdat
    ik het meer voor mezelf doe en niet voor
    een ander. Dus zit ik al een tijdje te denken
    aan een tattoo met witte inkt.

Heeft iemand dit? :D Is het wel een beetje
    zichtbaar? Of valt het zelfs voor jezelf niet op. :p

Voor de mensen die het nog niet kennen. Hier
    een paar voorbeelden!

Bijgevoegde bestanden:

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

#2 Drieka, 26 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2015
    Hou er rekening mee dat het merendeel van de mensen een allergische reactie krijgt op witte inkt.
    Ik zou zeggen, probeer het eerst uit op een klein stukje huid wat niet zichtbaar is.

Mijn man en ik hebben onze trouwringen getatoeëerd, ik heb al verschillende tatoeages, gewoon zwarte inkt.
    De trouwring is ook zwarte inkt maar werd ingekleurd met witte inkt voor de diepte, mijn man reageerde er goed op maar ik dus niet :(
    Godzijdank werd het oppervlakkig gedaan en niet diep zoals de lijnen want dan had ik toch echt een probleem gehad.
    Heb echt wekenlang een dikke vinger gehad en vuurrood, was zo enorm pijnlijk, uiteindelijk heb ik geluk gehad dat ik dus een kleine allergische reactie had want het is na zoiets 6 maanden wel mooi weg getrokken maar ik ken toevallig iemand die daardoor dus wel levenslang verminkt is :$
    Ze heeft blaren, het is superdik geworden en het ziet er gewoon echt niet uit.

Dus ik adviseer je daar echt goed mee op te passen!

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik hoorde ook dat witte inkt tzt bruinig kan worden.

4. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Nou kijk, zulke reacties hoopte ik al.
    Want dan weet ik waar ik op moet letten!
    Nu slaat de twijfel toch toe haha.

5. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Oh ja, dat zou jammer zijn.
    :$

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mijn tatoeage shop raadde het af omdat het witte idd niet mooi blijft en bruinig kan worden.

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb een felgekleurde vlinder op m'n buik/lies met wit er in (omdat ik dat persé wou)
    Tattoeerder raadde het af omdat het op den duur gelig wordt.
    Hij had gelijk...

8. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Die afbeeldingen die je hebt gebruikt zijn die tatoeages waarschijnlijk net gezet. Vooral die rechter. Dus ziet er mooi opvallend uit. Ik heb bij 1 tatoeëren ook wat witte inkt om het zogenaamd mooier te maken, maar nu paar jaar later zie je niks meer van dat wit.
    Dus bedenk dat het ook zo kan zijn dat het vervaagd. Is ook bij zwarte inkt maar dat blijf je zien.

9. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Nou kijk! Aan deze reacties heb ik wat. :)
    Ik doe het dus niet.

Dan misschien toch gewoon voor zwart gaan.

10. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Mijn vriend heeft een grote tattoo op zijn bovenarm/borst/rug, volledig in zwart met witte accenten.

Nu, 2 jaar later, is er van de witte accenten eigenlijk niets meer te zien. ze zijn eerder wat vaag lichtgrijs geworden. Op sommige plekken heeft hij het zelfs met schaduw bij laten werken, omdat zijn huid gewoon weer tevoorschijn kwam.

Volgens de tatoeëerder pakt wit niet bij iedereen, en vervaagt het heel snel.

11. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

30 jun 2014
    235
    5
    18
    Hier ook verschillende tattoos.. Heb alleen met zwarte inkt en hier en daar is er witte inkt gebruikt voor details, nu een paar jaar later is er niks meer over van de witte inkt.

12. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er 1 op de enkel, kleintje. De begin letters van mijn ouders hun naam.

Vind het mooi en subtiel, is van den afstand niet leesbaar. Echt een tatoo voor jezelf. Slijt wel snel, moet hem bijna om de 2 á 3 jaar laten bijwerken wil ik ze mooi houden.

13. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn collega heeft een witte tatoo over haar hele onderarm. Het is best mooi geworden en het springt er niet zo uit als bij een zwarte tatoeage. Over de lange termijn effecten weet ik nog niets want ze heeft hem nu een half jaartje geloof ik.

14. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Na 10 jaar zit ie bij mij nog hoor. Heb alleen lijntjes en hij zit aan de binnenzijde van mijn pols. Hele fijne lijntjes zijn iets minder, maar de hoofdlijnen zitten er nog prima op. Je mag mij pben als je een foto wilt zien. Hij laat zich wel lastig goed op de foto zetten. In het echt is ie gaver.

15. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Ik PB je even biancs!

16. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Of lichtroze?

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Of lichtbruin.

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    In eerste instantie schoot meteen het woord Tipex in mijn gedachten geen idee waarom... toen zag ik de foto´s en toen vond ik het meer op een brandmerk lijken...

not my bag...:D

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ken je de tatoo van Wendy van Dijk? Die zit overdwars (elleboog naar pols) heel klein op haar onderarm. Als je bijvoorbeeld je armen laat rusten op je buro, zie je er niks van. De letters zijn in schrijfschrift en heel klein. Je ziet de tattoo als ze haar microfoon omhoog houdt.

20. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.811
    4.050
    113
    Mijn man heeft een tattoo met wit erin en dat is dus inderdaad bruinig geworden. Is echt niet mooi geworden.

Deel Deze Pagina