Ik geloof toch niet dat dit het uitje is wat To in gedachten had. En dan na een uur worden gebeld omdat je kind naar zijn moeder wil. Dan loop je toch niet op je gemak.
Ja dat bedoel ik dus. Tuurlijk is het een teamsport en reken je op elkaar..maar daarbij blijft een hobby een hobby. Het lijkt mij idd niet de bedoeling dat je de ene week geen zin hebt...de andere week op visite gaat...weer een andere keer wat. Maar op het moment dat het een keertje niet kan dan is dat zo. En ik vind dat dat moet kunnen. Is het je beroep/werk...dan vind ik het weer een ander verhaal. Ik ken ook zo'n gezin waarbij de zaterdag en vaak zondag voor de voetbal zijn en daar wordt dus geen millimeter van geweken...de moeder danst en als hij dan een vergadering heeft die uitloopt moet zij dus wel haar hobby afbellen, want ja "dat is geen teamsport". Tja zo zou dat hier dus echt niet gaan.
Ik vind jou echt niet onredelijk, vind dat hij te weinig rekening met jou houdt. Jij mag ook een keer het huis uit en dan echt zonder kinderen, zodat je op je gemakje rond kan kijken.. Stom dat hij het niet gewoon één keer wilt afzeggen.
Is het allemaal goed gegaan met de oppas? Hopelijk heb je je gedachten even kunnen verzetten op de beurs en heb je een leuke tijd gehad
Ik vind het 2 kanten hebben.. Als jullie beiden al een tijd weten dat je dan weggaat hadden jullie beiden eerder een oppas kunnen regelen... Maar dan nog vind ik dat je man in dat geval jou eens een relaxt dagje weg mag gunnen!