Hallo, Ik en m'n vriend zijn binnenkort 3 jaar samen. Over 2,5 week. Ik zoek eigenlijk een leuk klein cadeautje! Het liefst onder de 20 euro. Ik zoek geen cadeautje om mee weg te gaan, bijv weekendje weg of iets.. Nee gewoon een cadeautje voor hier in huis, of voor in z'n schuur, auto,kraan. Hij heeft al een foto van mij hangen in de kraan en mijn naam in zijn auto. Heb zitten kijken voor een trekker spaarpot, maar die ik vind die vind ik niet leuk. En als ik op kraan spaarspot zoek vind ik ook eigenlijk niks. Hij is namelijk kraan machinist, dus dingetjes wat met kranen of zo te maken heb vind ie helemaal geweldig. Een abbonnement op een tijdschrift van kranen/trekkers heeft ie al. Ik begin een beetje inspiratie loos te worden. Iemand tips?
Ik kan me je topic van vorig jaar nog herinneren. Wat heb je toen gegeven? Ik zou uitgebreid koken. Lekker thuis! Foto van jou en de kleine voor in zijn kraan? Dan kan dje van jou alleen vervangen worden☺️
Misschien erg dat ik het zeg maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik hem vorig jaar heb gegeven... Dat is inderdaad misschien wel een leuk ideetje.. een foto van ons 2tjes! Koken doe ik elke dag al. (met heel veel liefde hoor)
Ik heb al een paar keer een cadeautje gevonden op megagadgets.nl Daar staan best veel originele dingetjes op, voor als je een geurtje ofzo te standaard vind. Overigens staan er ook best veel nutteloze dingen op maar wel grappig. Ik heb m'n man bijvoorbeeld een keer zo'n mini snoepgrijpermachine gegeven hahaha
Ik lees mee. Ben deze maand ook 3 jaar samen met me vriend en weet echt niet wat ik hem cadeau moet doen!
Devilschase@ nee, alleen kraanmachinist is ie. Geen bulldozers of zo. Sija@haha, gewoon normaal eten. Nietverwacht@Ik denk dat die dingen best duur zijn, en wil wel gewoon dat het een leuk klein cadeautje is. Onder de 20 euro, mag ook wel 22 euro zijn maar je snap wel wat ik bedoel ga ik vanuit. Lizzthrasher22@ ik zal strask ff kijken op die site!
Een luxe-ontbijt op bed tijdens 't weekend voor jullie twee? Flesje (eventueel alcoholvrije) bubbels, eitje erbij, croissants, ...