ben ik dan echt z'n piep wijf ???

Discussion in 'De lounge' started by lovelymom, Sep 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mientjuh2

mientjuh2 Actief lid

Dec 19, 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    + 2... waarom uberhaupt zulke onzin op facebook zetten

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik vind jullie ook allebei kinderachtig reageren. Vond haar opmerking op jou facebook status echt niet zo heel gek hoor.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vind het inderdaad gepiep :p ...haar reactie op facebook was toch niet zo erg?

4. quschke

quschke VIP lid

Jun 12, 2010
    6,029
    0
    0
    limburg
    +1

ALs je iets op fb post,verwacht je reacties, of dit nou positief of negatief is!
    Je weet nooit hoe iets bedoelt word op fb (of zp oid) Dus praat zowiezo eens face to face.

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    nee maar ze weet dat ik bijde vorige zwschap met juist die pijnlijke harde buiken in het ziekenhuis ben gekomen! en ze zegt ook letterlijk tegen manlief dat ze vind dat ik niet moet aanstellen met die harde buiken en dat daarom zo erop had gezet

6. danip

danip Niet meer actief

En wat zegt Donald Duck er van?

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Van dit gedoe zou ik dus harde buiken krijgen....

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Joh, maar dan weet je toch wie het zegt? Een of andere doos die zich niet in kan leven in anderen en zelf nog nooit een zwangerschap heeft door gemaakt. Die mag hopen dat zij zich tegen die tijd lekkerder voelt en meer kan....
    Lekker laten kletsen, van zo iemand is het toch gewoon TOTAAL NIET belangrijk wat ze van jou of jullie opvoedkeuzes vindt?
    Schouders ophalen en laten kletsen. Ze is niet wijzer.... ;)

9. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

May 8, 2010
    717
    0
    0
    ik zou laten.. idd je had gewoon niets moeten zeggen op fb..gewoon de reactie verwijderen als je het niet leuk vindt. Doe ik ook !

10. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    :) En wat zegt Donald Duck ervan? :D

Ja, ik vind het gepiep. Mijn god, zeg... Precies de reden waarom ik mij distantieer van hyves, facebook, twitter, etc. Je krijgt zo snel dit geneuzel...

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Volgens mij ligt dat echt niet aan sociale media, maar simpelweg aan hoe je ermee omgaat.... Ik heb echt nog nooit dit soort geneuzel gehad op FB of hyves ;)
    In mijn werk begeleid ik jongeren, en die hebben wel vaak van dit soort geneuzel, omdat ze via FB allerlei steken onder water uitdelen aan anderen, ruzies uit gaan vechten via social media, stomme opmerkingen plaatsen of opmerkingen altijd als aanval interpreteren.... Moet je niet doen, social media zijn niet bedoeld om allerlei persoonlijke dingen op te lossen, daar moet je het lekker op koetjes en kalfjes houden ;)

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    +3

Zo ging het vroeger ook tussen mn zus en mij, toen we 6 en 8 waren

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    +1 alleen had ik een broer ;)

14. quschke

quschke VIP lid

Jun 12, 2010
    6,029
    0
    0
    limburg
    Hdaha geweldig!!

15. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    triest gedoe van beide kanten, ben wel benieuwd hoe zij haar kant zou vertellen, zij beleeft het vast net als dat jij het beleeft.

leven en laten leven. en niet overal zo raar over doen. dit is kleuternivo absoluut. en om het contract met je SO te verbreken hierom,omdat zuslief thuisloopt dat is toch te triest voor woorden, die mensen kunnen er toch niets aan doen dat jij en schoonzus elkaar niet liggen. nee sneu voor de schoonouders.

tevens vind ik haar reactie helemaal niet raar, ik ben ook niet iemand die mee gaat in ander mans geklaag op facebook, ik zou dus ook zo iets neer gezet kunnen hebben, en waarom, omdat je met klagen enz er niets mee veranderd. het is zoals het is, en dan is langzaam omhoog gaan een prima advies. wat had ze dan moeten zeggen.

o wat erg nou ik zou maar niet meer de deur uitgaan, ik ga je boodschappen wel doen, ?? nee vind de reactie echt niet raar. en jou dus echt even nu iets zoekt om te zieken. sorry kan der niets anders van maken,

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    der staat nergens dat we het contact verbreken met me s.o want die betekenen heel veel voor me ;)
    alleen met haar zijn we klaar

na 5 jaar zo geziekt te zijn vanaf dat madam wist dat we gingen trouwen en dan zeggen ik wou dat ik jullie nooit gekoppeld had en ik wil met me eigen broer trouwen
    me weg proberen te treiteren zodat de bruiloft niet door gaat enzz..
    ohja en dan ook nog doen of mijn dochter haar kind is,
    ik heb een eigen waarde en laat gewoon niet meer over me heen lopen
    daar pas ik voor
    dit gaat dieper dan deze onbenullige ruzie die gister al uitgesproken was maar zij zo nodig vond om alles nog even op te rakelen bij manlief
    nee mensen ik zie mezelf niet kinderachtig doen maar voor me eigen waardigheid op komen en grenzen stellen zij gaat over mijn grenzen heen en dat mag vind ik wel gezegt worden

bedankt voor jullie mening en visie op dit hele gebeuren
    dat ik soms verkeerd uit de hoek kan komen
    weet ik heel goed van mezelf
    maar dit was de zogenaamde druppel die de emmer deed over lopen

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Maar even zonder een plus jij vraagt hier.of je een piep bent, eerlijk antwoord: Ja! Is je sz een piep? Als ik het zo lees: Ja!

Jullie zijn alletwee volwassen mensen dus gedraag je dan ook alletwee zo, mensen zeggen/schrijven dingen en denken dingen. Je kan het niet altijd met elkaar eens zijn maar je kan ook op alle slakken zout leggen en als je elkaar al niet ligt doe je dat ook veel eerder. Praat het uit, maak er een volwassen gesprek van en geen jij zei ik zei feestje. Neem afstand van elkaar en neem niet alles negatief op.

18. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Maar verder gaat alles wel goed met je?????

Sjezus, ik ben hier echt te oud voor denk ik...

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    ik snap wat je bedoelt maar serieus geen grap er valt niet met haar te praten omdat ze niet wil luisteren moet ik dan steeds maar zout bij de wijn doen?
    moet ik dan maar steeds excuses maken
    ik zeg nee ik heb ook een eigen waarde dat heeft iedereen
    bij haar is het probleem wat me s.v ook elke x zegt ze kan niet nadenken en zegt dingen meteen,
    der was niks aan de hand tot vrijdag ! we laten elkaar
    doen normaal en ineens out of the blue komt ze met een beerput die ze weer even open trekt, waarom ?? omdat ik haar broer heb en haar broer niet meer met haar 2 handen op 1 buik is zoals vroeger
    en tuurlijk dat doet mssn pijn
    maarja je kan nou eenmaal niet met je eigen broer trouwen he ;)

en geloof me dit is een uitgelopen ruzie maar het wakkert al 5 jaar
    5 jaar moet ik slikken want o ze is zo zielig ... dit ... dat alles en iedereen moet rekening houden met haar

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    ja hoor :) met mij gaat gelukkig alles goed ;)

Share This Page