Ik vind het ook een beetje een aparte 'ruzie', maar deze opmerking zou bij mij ook niet zo lekker gevallen zijn hoor. Als jij veel last hebt van je buik en het zekere voor het onzekere neemt voor je kindje, en een ander verteld je dan dat dat 'natuurlijk wel kan maar dat je het gewoon langzaam moet doen'.. Tja.. Van iets 'langzaam doen' worden die boodschappen echt niet minder zwaar Maar goed, om hier nu een hele ruzie om te starten.. Ik denk dat jullie elkaar het beste met rust kunnen laten. Je hoeft echt geen dikke vriendinnen te worden met elkaar, maar dit gaat natuurlijk ook nergens over. Verwijder elkaar desnoods van facebook als dat niet lekker loopt. Je kunt toch gewoon naar elkaar toe toegeven dat jullie botsen en dat dat beter is?
en zij denkt wss precies hetzelfde als jij! Daarom heb ik het ook over een volwassen gesprek tussen twee volwassen mensen. Kom je er dan samen uit, denk het niet maar dan kunnen jullie misschien wel samen in dezelfde ruimte zijn en op dat moment normaal tegen elkaar doen zonder dat andere mensen die er niks mee te maken hebben, het is tenslotte iets tussen jou en haar, zich er ongemakkelijk bij voelen of zich ermee moeten gaan bemoeien.
ik doel op dit stukje. die mensen verdienen dat toch niet, om een beetje kinderachtig gedoe, jij praat jezelf hier helemaal schoon, zij doet waarschijnlijk exact hetzelde als jij elders. jullie willen elkaar gewoon niet begrijpen. is niet erg maar accepteer het en laat elkaar met rust, gewoon goede dag en verder niets,
dat was na gister ook de bedoeling maar vanochtend trok ze de beerput weer open bij manlief terwijl we afgesproken hadden we doen gewoon normaal enzz..
ja oke over 2 maanden trouwt ze en vanaf dan hebben ik en manlief afgesproken haar te laten en als we elkaar zien bij zijn ouders zeggen we normaal gedag maar gaan absoluut straks niet meer bij haar op de koffie ik praat me niet schoon want weet echt wel wat ik gezegt heb, en ben ook geen lieverdje met bepaalde uitspraken maar ik heb gewoon grenzen en daar zit ze al 5 jaar over heen en laat gewoon niet meer over me heen lopen
en op dat moment had je man gewoon zodra ze begon moeten zeggen: dat is iets tussen jullie en daar bemoei ik me niet mee en weg lopen. Het simpele feit is dat ik alleen jouw kant van het verhaal ken en niet die van haar. Meestal ligt ergens tussen twee verhalen in de waarheid. Of laat het rusten en wees de verstandigste door gewoon te doen alsof er niks is, te negeren als ze iets op fb zegt wat je niet leuk vindt en reageer niet op haar of probeer nog een x een volwassen gesprek te voeren en laat het dan rusten.
Dit is hoogwaarschijnlijk al de zoveelste keer dat ze iets tegen je zegt wat je niet leuk vindt. Soms is een kleine opmerking dan voldoende om je zo kwaad te maken. Bij ons is een soortgelijke actie geweest en ook meerdere malen. Laten voor wat ze is is het beste wat je kunt doen.
Ik vind zeker niet dat hij had moeten zeggen dat is jullie probleem. Je man hoort zeker beide kanten te kennen, maat toch zeker wel achter je te staan.
dat we het laten is 1 ding wat zeker is en het is inderdaad de zoveelste x dat ze zn opmerking maakt of mij de grond in trapt, en voor manlief is er nu ook helemaal klaar mee we focussen op onze eigen toekomst en wie dat kan respecteren is fijn dan respecteren wij hun ook
ik vind dat hij op dat moment het best had kunnen zeggen. Hij kende het verhaal al dus hoort niks nieuws op dat moment. Dat betekend niet dat hij niet achter zijn vrouw staat maar op dat moment de volwassen oplossing kiest en er niet nog een schepje kleutergedrag bij opgooit. Maar das mijn mening!
nou ik reageer gewoon op mensen dat mag toch maar nogmaals bedankt voor iedereens visie topic mag dicht
Ieder zijn mening. Vind wel dat de meeste niet leuk reageren. Ze lucht haar hart en krijgt alleen maar een rotter gevoel hierdoor.