Kan dat eigenlijk? Gisteren tegen 5 uur test gedaan (eerste foto) en vanochtend weer (2e foto).. na 4 min de foto gemaakt.. na het douchen van kv test veel duidelijker....
Valt eigenlijk niet te vergelijken, want het zijn 2 verschillende soorten testen en je KV test ziet er nu vast veel beter uit? Die dingen drogen maar langzaam op tegenwoordig.. Maar het KAN wel, ik testte 's middags veel duidelijker dan 's ochtends, maar ik gebruikte dan wel dezelfde testen..
mijn actiontesten zijn nu op en ga toch meer voor de kv testen. dus daarom die beide gedaan vanochtend. na het douchen was de streep van kv inderdaad veel donkerder, maar na 5 min aflezen is niet meer betrouwbaar toch? ik ga vanmiddag nieuwe testen halen en dan morgen maar weer testen! heb er nog 1 liggen, dus kan ik altijd vanmiddag nog even weer doen hihi hoop dat het dan weer wat donkerder is en hou het bij 1 test! spannend hoor dit!
Na 5 minuten aflezen is niet meer betrouwbaar als er voor die 5 minuten niks stond nee. Maar hij droogt altijd nog een beetje op en dan wordt hij ook donkerder. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Je testen zijn vrij duidelijk vind ik!
Helemaal goed toch 😍mooie test hoor gefeliciteerd 👌🏼(en nu wel op roze he)😉