Heftige klachen eisprong met flauwvallen oa.?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door goofychick, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He,

Misschien is het toeval maar ik heb nu twee keer rond mijn eisprong dat ik bijna wegviel, dat alles op zijn kop stond. Nu heb ik ook steken in mijn buik erbij en kramp.
    Ben nu aan het wachten op uitslag dokter van bloed maar zou het ook door de eisprong kunnen komen???

2. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee hoi,

Voor mij heel herkenbaar. Tijdens ei veel pijn links in de buik, daarna blijf er een ongesteldheodsgevoel tot dat de menstruatie doorbreekt, Heb dus bijna 3 weken buikpijn.
    Vraag mezelf af of dit met een eerdere keizersnede te maken kan hebben. Had dit nl bij de eerste noor.
    Herkenbaar dus

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou heb ik het ook pas sinds mijn bevalling. Maar kan het zo heftig zijn dat je onwel wordt? Dat is eerder waar naar ik op zoek ben.

4. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff jeetje, geen idee, ik ben er wel misselijk bij maar iedereen heeft een andere pijndrempel. Maar normaal is het zeker niet.
    Ik ga naar de huisarts als het zo blijft. Eens kijken wat die ervan vind.
    Succes!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zo, dat is wel naar. Ik moet zeggen dat ik ook echt lig te kreunen van de pijn soms, maar ben nooit flauwgevallen. Ik heb daarna ook inderdaad aanhoudende pijn en allerlei steken tot aan mijn menstruatie.

Goeie tip: een kruik of ander warmte-element op je pijnlijke buik, of een warm bad! Echt het beste middel! Lekker in bed gaan liggen en aan toegeven.

Deel Deze Pagina