Even een intiem vraagje, maar als jullie binnenin voelen voor NOD hoe voelt het dan? Wat voelen jullie? En wat moet je voelen als je zwanger bent? Gaat de baarmoedermond steeds meer open staan als je ongesteld wordt?
tijdens je vruchtbare dagen ligt je baarmoedermond hoog en is deze geopend en zacht... voor en na je vruchtbare dagen is deze makkelijk "bereikbaar' en hard en gesloten... tijdens zwangerschap staat de baarmoedermond "halverwege" zeg maar en is deze niet hard maar ook niet zacht, er net tussenin zeg maar en naarmate je zwangerschap vordert is deze bijna niet meer "voelbaar"" ...
Nou ik vind het ook moeilijk hoor, maar als ik nu voel, dan voel ik hem wel zitten. Ik kan niet goed voelen of hij nu open is of dicht! Hoe kan je dat voelen? bedankt voor de antwoorden tot nu toe..
maar wat voel je dan ik heb echt niet op gelet in de biologie klas ahahaha ik lees dit nu voor het eerst dat je iets kan voelen dus wie kan mij vertellen wat je voelt
Ik heb dat vandaag ook voor het eerst gedaan, dus weet er ook niet zo veel vanaf! Als ik naar binnen ga voel ik als mijn wijsvinger erin zit dat ik ergens tegenaan bots..Doet moet volgens mij de baarmoedermond zijn. Druk ik door dan kan ik gewoon verder naar binnen
Zo ik voelde net ook voor het eerst, haha. Maar volgens mij is die van mij aardig zacht en ik vind hem zelf niet makkelijk te bereiken. Kan het zijn dat ik nu pas in me vruchtbare dagen ben? Ik heb vanmiddag wel hele erge steken gekregen aan de rechterkant van me onder buik, ik had liever gehoopt dat me ongesteldheid zou komen. Maar nu ben ik toch "bang" dat het me eisprong is ofzo?
ik weet wel dat ik toen bij mijn eerste zwangerschap een inwendig onderzoek heb gehad en toen gingen ze echt heel ver na binnen dat deed echt pijn en toen konden ze voelen dat ik zwanger was maar ja das ook al weer 4 jaar terug was teon nog erg jong! ik zal het vanavond ook eens gaan proberen ahahahaa
ja ik vind een beetje moeilijk..Wat is hard en wat is zacht? hahaha Bij mij voelt het een beetje als een balletje waar ik langs heen moet...
Bij mij is het zacht dan, mijn lover zegt ook dat het meer als lippen voelt. Want hij kent mijn doos het beste van iedereen haha. Maar dan ben ik nu dus als goed is vruchtbaar?
Ik heb nog maar een keer gevoeld. Als ik mijn wijsvinger er helemaal in doe dan voel ik een zacht soort "balletje"maar als ik alleen het topje erin de dan voel ik iets hards..Dus meteen aan mijn vagina vast.. Wat is nou de baarmoedermond?
Toevallig keek ik net ook op die site.. Dus misschien heb ik wel me vruchtbare dagen nu. Me vriend voelt me baarmoeder mond pas met het topje van zijn vinger. Dus ik zie het wel allemaal! Hopelijk zal het niet te laat zijn, ik ga nu weg en ben er morgen weer. Groetjess
oke net ff gecheckt, normaal als ik onge word dan staaot ik daar wel eens tegen aan met de tampon (zit ik goed?) nu voel ik iets zachts maar wel heel klein! kan er haast niet bij en als ik goed zit voel ik die normaal beter!
Ja, Yustin, en jij ook voor de zekerheid nog maar! Het kan óf zijn dat je een laat ei hebt, of je wordt heel snel ongesteld, maar volgens mij gaat ie pas weer open als je ook echt ongesteld wordt (dus pas op dat moment). Ik gok dus op een laat ei bij jou