Hoi, Ja, ik ben nu officieel in de war. Misschien dat iemand dit herkent. ik begin me serieus een beetje zorgen te maken. Mijn ongie houdt nu al 8 dagen aan, daar waar het normaal 4, hooguit 5 dagen duurt. Althans ... ongie ... het is meer dat ik sinds afgelopen maandag nog steeds roze afveeg en zelfs 's avonds, als ik lang(er) heb gezeten, voel ik het even "lopen". Het is niet veel, maar voldoende om me daar wat druk over te maken. Mijn vorige cyclus was ultra-ultra kort (24 dagen). 8 dagen geleden dus. Ik voel ook nog steeds wat lichte ongikrampen bij vlagen. Uiteraard zie ik, ondanks mijn toch wel nuchtere karakter, allerlei andere symptomen de revue passeren . Dorst, veel dorst, krampjes, niet kunnen slapen, moe, gisteren bij het opstaan superduizelig en lichte misselijkheid (meer een onbestemd gevoel dat 10 minuten duurde) etc. etc. Echter, ik ben wel echt normaal ongi geweest. Het enige is misschien dat het dit keer niet heel pijnlijk is geweest, althans, ik heb maar 1 middag wat pijnstillers genomen tegen de ongikrampen, maar bijna geen rugpijn wat ik normaal wel heb en natuurlijk dat het maar niet echt over lijkt te gaan. En je hoort toch ook dat sommige vrouwen gewoon ongi zijn geworden (of zelfs blijven) en dan toch zwanger zijn. Nu begin ik mij toch af te vragen of dit ... misschien ... wellicht ... eventueel ... iets kan betekenen? Nu zal iedereen zeggen ... TEST DAN, MENS, als je het zeker wilt weten ... maar ja, ik zit in het buitenland en om zo'n test te doen waar mijn hubbie niet bij is wil ik ook niet ... want stel dat ... en nu blijft het maar tollen in m'n hoofd. ter info: ik ben al jaaaaren van de pil (we zijn al 5 jaar aan het proberen), dus ontpillen zal het niet zijn. Ik heb niet een eeuwigheid in een vliegtuig gezeten (1 uur, zit aan de andere kant van het Kanaal), dus mijn lichaam is niet ontzettend in de war geraakt ... ik heb gewoon geen verklaringen meer ... dus onzekerheid. Heeft iemand die wel eens gehad/gehoord? Alvast dank! Suzanne
Ehm, stress? Kun je hele rare menstruaties van krijgen. Geloof mij... Maar ik heb maar 1 ding te zeggen eigenlijk. TEST DAN, MENS Ik duim voor, na 5 jaar mag het geluk wel eens aan je kant zijn. Liefs Marieke.
Tja ik heb hier ook verder niets aan toe te voegen Ik zou het doen voor je eigen gemoedstoestand. Wanneer kom je weer terug naar NL? Wellicht kan je je tot die tijd nog even inhouden.
Ik zoe testen , stel dat ie positief is , pak je hem in als souveniertje ! Wedden dat hij dat leuk vindt !
Neej, daar wil hij echt bij zijn. Stress is het niet. ik ben net terug van vakantie... Goed, ik ben morgen thuis, dus ik zal er morgenochtend een testje tegenaan gooien.
Suzyx: Sterkte met het wachten. Ik hoop voor jullie dat het heel erg positief mag zijn. Dat is pas leuk thuiskomen.
baal als een stekker dat ik me toch weer heb laten meeslepen, ondanks dat ik mezelf dat zo verboden had ... ergens wist ik het wel. Maar stiekem hoop je toch ... nou ja, hoef ik de afspraak met mijn gyn ook niet af te zeggen voor dinsdag ...