ben ik dan zo onredelijk??

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Dec 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Hmm,
    weer een topic over je sieraden, oke.
    Ik snap niet waarom het van belang is te melden dat er 2 gejat zijn, dat staat los van deze situatie en maakt het verhaal alleen maar lastiger te lezen.

Verder schrijf je dus dat het bekend is dat er soms schakeltjes los gaan, meld je dat ook bij verkoop, zou voor mij een reden zijn het niet te kopen ivm kans op verlies, dan kan je nog een mooie garantie regeling hebben maar bij verlies valt er niets op te sturen natuurlijk.
    Dat is wel het risico van de koper natuurlijk, dus je hoeft geen nieuwe te vergoeden, en ik had ook geen kortingsbon aangeboden,
    wat die man betreft, tja dat heb je altijd je bent toch een vorm van concurrenten onder elkaar, die man speelt het spel een stuk harder als de meesten doen, wellicht heeft hij de inkomsten meer nodig. je weet het niet.
    Is het netjes nee zeker niet, maar zo werkt het wel in de handel.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Wat maakt het uit dat ik een topic open over sieraden? Ik wil gewoon weten of ik onredelijk ben of niet.. En ik wilde het gewoon ook kwijt!
    Dat er een schakeltje los laat is misschien 1 op 1000 ? Ofzo gebeurd zelden maar er wordt inderdaad vermeld dat het weleens kan gebeuren bij veelvuldig gebruik.

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Tja wat zal ik zeggen.
    Sinds je de sieraden verkoopt duik je in vele topics op met advies om het te proberen, en bij intresse mag men dan pben, (dat is niet toegestaan hier op ZP) dat weet je zelf ook wel.
    Toch open je steeds topic ik zie het als verkapte reclame het spijt me.

Je weet zelf heus wel dat je niet onredelijk bent, het is vooraf gemeld zoals je zegt dus klaar, ook het hoofdkantoor zegt dat je in je recht staat, wat had je gedacht hier te horen, tuurlijk zegt iedereen dat je niet onredelijk bent, want dat ben je niet.
    Wel staan je sieraden weer mooi in de aandacht. tja sorry zo zie ik het.

Ik mag ook geen topics over mijn haakwerken posten, of ook maar iets in die trand, ik wordt dan gelijk op mijn vingers getikt, dus ja ik stoor me er aan dat dit soort topics dan wel mogen blijven staan, en ja jij stoorde je toch zelf ook aan de goede doelen armbanden actie, waarom zij wel en ik niet, dat proef ik nu hier ook.

Hou je sieraden verkoop gebeuren gewoon buiten ZP, dat is nou eenmaal het beleid,
    Geen topics over onderzoekjes, onredelijk zijn, enz.

4. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ik zie hier geen enkele vorm van adverteren!
    Ik zie alleen iemand die graag advies wil. Wil weten of datgene wat zij denkt dat dat ook het juiste is.
    Mensen mogen overal een topic over openen. De moderators die beslissen of het kan of niet.
    Zie nu overal terug dat mede zp-ers elkaar gaan lopen afkammen over een onderwerp die ze gestart hebben.
    Als je niets van TS wilt horen dan open je haar topic niet. Indien haar topics in strijd zijn met de regelgeving van zwangerschapspagina dan kun je dat melden via de daarvoor bestemde meld functie of aan de moderators overlaten.

Aan TS je hebt de juiste beslissing gemaakt. Zou die 25% korting niet eens hebben aangeboden is al erg netjes vanuit jouw kant.
    Zou het van je af schuiven je hebt de klant een optie geven deze wil ze niet. Dan is het helaas pindakaas;)

5. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,228
    0
    36
    Ik denk eigenlijk niet dat jij er iets over te zeggen hebt. Als jij er problemen mee hebt dan meld je het toch lekker. .. en laat je de beheerders er iets over zeggen.. of waarschuwen.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    1 ik maak geen reclame, Ik noem geen namen, niks over de werking, geen foto's, websites etc ik vermeld alleen een probleem waar ik tegen aan liep
    2 schijnbaar is niet iedereen er mee eens want anders zou deze mevrouw niet zo reageren vandaar dat ik andermans kijk erop wil weten misschien dat iemand ook nog wel een tip zou hebben uit eigen ervaring?
    3 ik wilde ook mijn verhaal kwijt omdat het me best dwars zat! En volgens mij is daar geen verbod op want al die mensen die iets over hun hond, kat, schoonmoeder, muis of whatever kwijt willen mogen dat toch ook gewoon? Ja dit is met sieraden maar ik zie weinig verschil? Tja als ik namen en merken of foto's zou vermelden dan snap ik het maar dat is niet het geval
    En zoals ik toen ook al in dat andere topic vermelden van des betreffende dame dat reclame maken was niet tegen haar maar ALGEMEEN beleid van zp. Het verschil toen was dat zij wel foto en website erbij had staan en dat vond ik idd niet eerlijk dat dat wel getolereerd werd

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Niet op ingaan joh, lekker laten blaten, dan meld ze het toch fijn bij de modjes! *riekt naar jaloezie*
    Die zullen in dit topic ook niks van reclame zien, dus gewoon tolereren.

OT, ik vind je niet onredelijk hoor, had die 25% niet eens gegeven aangezien ze hem gratis had gekregen!

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    mogen jullie vinden hoor TS heeft onlangs zelf over een goed doel geklaagt. kan mij weinig boeien wat jullie er van vinden, ik mag mijn mening net zo goed geven, net als iedereen.

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Lol... ja daar stond meerdere keren een link naar een FB pagina!
    Nou verkoop ik zelf niks oid dus het kan me serieus niet zoveel boeien wie wel of niet reclame maakt en waarmee...
    maar ik snap wel waarom daarover geklaagd is, juist vanwege meerdere keren die link...
    Goed doel, helemaal top!
    Foto, prima!
    Maar er was naar mijn inzien geen link nodig naar een verkoop pagina, aangezien de verkoop gewoon via pb ging.
    Juist vanwege het goede doel word het gedoogd en dat is het probleem neem ik aan ook niet, als er gelinkt word naar een verkoop pagina dan is de kans natuurlijk zeer aanwezig dat er naast het bewuste goede doelen sieraad meer word verkocht waarmee ze dan winst maakt, best logisch toch als iemand anders dat niet leuk vind omdat zij geen linkjes mag plaatsen?

Maar dit topic vind ik verre van reclame... ik bedoel... echt rete goede reclame is dit anders ook niet (sorry ts) als het gaat over een product wat stuk is (gegaan)

10. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Op zich ben je niet onredelijk, maar ik zou wel goed kijken hoe de kwaliteit van je sieraden is.

Als deze kwaliteit niet zo goed is en de sieraden prijzig zijn zou ik als klant zijnde flink balen.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Met de kwaliteit is niks mis.. Maar een enkele keer gebeurd het weleens dat er iets niet helemaal goed is maar dat heb je met alle producten weleens toch?
    Het feit dat er twee jaar garantie wordt gegeven zegt ook wel wat over de kwaliteit want als er iedere week armbanden terug komen dan kost het het bedrijf ook een hoop geld.. En dan hadden ze niet zoveel jaar kunnen bestaan.
    Deze mevrouw zegt dat et een schakel los is gegaan maar dat weet ze niet omdat ze er thuis achter kwam dat hij weg is.. Misschien ergens laten liggen? Of tijdens het aan en uit doen van de jas per ongeluk mee af gedaan? Dat kan ook natuurlijk..

12. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb ooit een "kwaliteitsbroek" gekocht van over de 100 euro en daar zat ook een foutje in dus wat je zegt er kan altijd een fout inzitten.

13. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Trouwens ik heb echte Swarovski sieraden en ik heb niets anders dan ellende met de steentjes die eruit vallen. En die prijzen zijn echt niet misselijk!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Dobbel: topic gaat over een kapot sierraad, wat voor sierraad het is kan ik hieruit niet opmaken. Zie dan ook niet in hoe dit reclame kan zijn.

Ts. Had je nog contact met Duitsland gehad?

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik zit nog te wachten op nog een reactie terug ze zijn er mee bezig..

16. Metire

Metire Niet meer actief

ik zou er niet teveel op ingaan (die klant)

zoals je hier op zp ziet stellen wel meer mensen een vraag of ze iets nog kunnen ruilen (ook al is er zelf aan geknipt ofzo) en dan zegt iedereen ook "probeer het gewoon, nee heb je ja kun je krijgen"

denk dat die persoon ook zo denkt. en als die collega het anders zou afhandelen moetze dat maar met hem regelen :)

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Daar heb je gelijk in blij zwanger.
    Maar deze mevrouw reageerde wel heel vervelend en dreigend met "ik heb je adres en telefoon nummer" en ik ga een klacht indienen bij de directie etc. (en dat op een hele vervelende toon en voor iemand die werkt binnen een voorbeeld functie bij de gemeente) dus niet echt meer proberen zoals een normaal mens zou doen gok ik zo.

18. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,663
    1,426
    113
    Haha sorry moet er hard om lachen, ik heb thuis een aantal sokken waar er ineens nog maar 1 van is, zou ik bij de ter stal een paar nieuwe kunnen gaan halen :D. Nee sorry hoor natuurlijk grote onzin dit wie zegt dat ze het echt kwijt is, omdat je na de presentatie daar ook al 2 dingen miste zou ik het zeker al niet meer vertrouwen en mocht er wat mi zijn met het sieraad dan zul je het toch moeten zien, dus vind je kortingsaanbod al erg netjes. Als je daar aan begint is straks elke week iemand wat verloren door slechte kwaliteit, ik kan ook nog wel een gratis sieraad gebruiken ;).

Nee hoor ze zoekt het maar uit.

19. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0

Eeeh dit gaat dan toch wel richting bedreiging:$ M

20. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Hmm ik was nog niet klaar.. Ik weet je adres en ik heb je telefoonnummer? Maw ik wil een nieuw sieraad en anders zoek ik je op. Had ze aan mij een goeie gehad

Share This Page