Nou ze zei niet dat ze me zou opzoeken maar het kwam wel beetje dreigend over hoe ze het schreef.. Ach ben niet bang aangelegd dat scheelt!
Ja zullen we eens met een hele groep gaan testen of dat gaat lukken met die sokken? Mis er ook nog een paar
En jou link in je handtekening? Ideaal heej Is ook al vaker wat over gezegd herinner ik me, maar je haalt hem ook niet weg, omdat beheer er niets van zegt en het toelaat. Zeur dan ook niet over anderen.
Jemig wat een gezeur weer zeg jakkie! TS hoop dat je het kan oplossen. Vind niet dat jij er slecht mee om gaat.
Pff jij wordt ook steeds irritanter zeg...ik zie werkelijk geen reclame in. ts, ik vind je in deze situatie niet onredelijk, ik zou wel even denken of er niet een oplossing voor die schakeltjes is aangezien je zegt dat het vaker gebeurd. Dus niet voor deze dame maar in het algemeen.
Nou lekker zeg, zou wat zijn als ik iets koop en raak het kwijt dat ik maar een nieuwe krijg, zo werkt dat niet. Ik vind je dus niet onredelijk.
Misschien een topic plaatsen om vermiste sokken bij elkaar te krijgen Ze moeten toch érgens gebleven zijn heb hier ook nog een stel wat aan een wederhelft toe is. * niet serieus bedoelt natuurlijk.
Gutteguttegut, wat een gemiep weer.. Nog even en een topic moet eerst worden 'gekeurd' door een mod voordat ie überhaupt geplaatst wordt, dan weet men tenminste dat ie daar mag staan.. TS, ik vind het al meer dan schappelijk dat je 25% korting aanbiedt..
ik denk dat de reactie erg grappig zal zijn die vraag ziet niemand aankomen, maar mij sokken willen wel daten
Nope voor de rest niet meer.. Misschien is diegene die Nederlands kan en er verder over gaat vandaag vrij geweest? Had alleen bericht gehad dat ze er mee bezig zijn en dat ik later meer hoor!
Zou wat zijn als je naar de winkel gaat en je zegt; 'Mag ik een nieuwe sjaal? Waarschijnlijk was de stof te glad en is de knoop eruit gegleden'. Ze heeft vooraf de kans gehad om de kwaliteit te bekijken. Als ze niet tevreden was had ze hem niet moeten kopen.
Even een update: Hoofdkantoor heeft mij gebeld. Ze vinden dat ik het netjes heb opgelost door haar die korting aan te bieden maar dat had helemaal niet gehoeven kwijt is kwijt. Deze mevrouw heeft ook nog geen contact met hen opgenomen en doet ze dat wel dan zullen ze haar de regels uitleggen en vertellen dat ze überhaupt blij mag zijn dat ik die korting heb aangeboden. Ik moest me geen zorgen maken.. Wat betreft die man die zei dat ik het moest vergoeden daarover zei hij dat hij dat dan maar zelf moest doen maar dat hij 100% zeker weet dat die man dat niet doet aan de hand van klachten die over hem zijn binnen gekomen. En verder moest ik gewoon van mijn eigen coach uitgaan want volgens hem zat ik in een van de beste teams uit Nederland en wisten zij heel goed hoe te handelen! Nou opgelost.. En die vrouw die ga ik maar voortaan negeren als ze iets van zich laat horen op vervelende toon..