Heeeel kort (1,5 dag) ongesteld

Discussion in 'Zwanger worden' started by fiona1983, Mar 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar heb nu ook zelf een vraagje... wij zijn nu ongeveer 4 maanden bezig om zwanger te worden, maar helaas is het nog niet gelukt.

Nu is op 1 november mijn mirena spiraal verwijderd en ben ik daarna vrij regelmatig ongesteld geworden, zie ook mijn handtekening.
    Ik ben echter elke keer maar 1-1,5 dag ongesteld en echt heeeeeel weinig.
    Wel heb ik ovulatietesten gedaan en die geven wel elke maand een top aan, dus op zich zou dat goed moeten zijn...
    Begin me alleen een beetje druk te maken over die heeel korte menstruatie en kan via google tot nu toe geen duidelijkheid krijgen...

Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand wat het zou kunnen zijn?

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gebeurt wel meer meis hoef je niet druk over te maken.
    Heb ik ook wel vroeger altijd 7 dagen.
    nu 4 dagen vaak, 2 dagen goed ongi en dan een beetje .

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik vloei normaal gesproken zo'n 5 dagen, waarvan 3 behoorlijk.
    Afgelopen maand ben ik maar 1 dag goed ongi geweest en heb nog zo'n 6 dagen na gevloeid (gedruppeld). Maar echt zo extreem minimaal dat je het bijna zou missen. Dus in principe was het qua dagen langer, maar drastisch minder dan normaal.
    Kan gebeuren.....Succes!!

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis

Ik had altijd een lange en heel heftige ms van 8-10 dagen met veel bloedverlies. Ik kreeg daar van de dokter Naproxen voor omdat ik er echt last van had. Sinds mei vorig jaar ben ik het nog maar 1,5 dag heftig en daarna een paar dagen wat donkere afscheiding.
    De ha verzekerd mij dat dit niets zegt over de kans op een zwangerschap.

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Fiona@ Zal ik je wat leuk vertellen ik ben nu ongi.
    Had ik er niet bij gezegt, en gister begonnen en nu al weer weg nog wat bruin .
    Het lijkt er op dat het morgen weg is.

6. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel voor de reacties dames!
    Deze keer toch nog wat langer gedruppeld hier... vannacht nog steeds een heeeeeel klein beetje bloedverlies gehad, dus toch langer...
    Zal proberen om me er niet te druk over te maken...
    Ik slik ook etos zwanger worden pillen, daar ben ik sinds vandaag mee gestopt... misschien scheelt dat ook, want dat schijnt je cyclus ook aardig te kunnen veranderen (ook in positieve zin overigens hoor!).
    Ik ga het nu eens even zonder proberen, alleen foliumzuur, kijken wat dat doet...

7. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,980
    136
    63
    Ik ben ook altijd maar zo'n 2 dagen (1,5 dag) ongesteld. Maakte ik me voor de zwangerschap druk over, maar de huisarts zijn reactie was; 'dan heb je geluk!'.
    En het is goed gekomen!

Ook na mn bevalling maar kort gevloeid en nog steeds korte menstruaties. Vind het eigenlijk wel lekker, zo kort ongesteld.

Share This Page