Ik heb vanochtend een test gedaan met ochtendurine en nu zie ik duidelijk 2 streepjes . Moet ik nu vanavond nog even testen omdat de hcg waarde lager kan zijn. Ik kan het niet geloven heb alleen een heel klein beetje last van mijn borsten en een beetje kramp in me buik. Ik voel me zo raar ik kan wel een gat in de lucht springen maar ook weer niet omdat ik er zo onzeker over ben. Het rare is dat ik vanaf 31 dec voor het laatst ongesteld ben geweest en al drie testen heb gedaan die negatief waren ik had het idee dat heel me cyclus in de war was. Ik ben ook net terug uit disneyland en ben in heel veel achtbanen geweest Ik houd jullie op de hoogte als ik nog een test heb gedaan maar ik ben niet te vrolijk want je weet maar nooit. Liefs Mir
Nou Gup, 2 streepjes, zijn 2 streepjes. Als je nog een keer wil testen, zou ik het over een paar dagen weer doen. Zoiets blijft altijd onwerkelijk. Ik ga je toch vast feliciteren hoor.
Tja, een streepje is een streepje natuurlijk! Enne, die achtbanen kunnen denk ik nog niet zoveel kwaad hoor! Ik denk dat ik je wel voorzichtig mag gaan feliciteren!
ja, ik heb wel een foto maar ik weet niet hoe ik die erop zet. vanmiddag moet ik weg dus ik kijk vanavond even of het lukt liefs
foto's staan in me album. Niet heel duidelijk maar als je dubbel klikt zie je het iets beter. gooi er morgen nog een test tegen aan. even snel nieuwe gehaald vandaag (toch fijn dat het kruitvat zondag open is haha). Liefs
nog een test gedaan en ook positief, hij staat in m'n album jipie ik ben ZWANGER gelijk maar m'n banner aangepast (klopt misschien niet helemaal maar staat wel leuk)