Hahaha, ik kan het ook nog steeds niet geloven. Loop ook de hele tijd te lachen. Kreeg net van mijn collega's al de opmerking dat ik zo goed gezind ben vandaag... Ohhh, ze moesten eens weten!
ik weet niet hoe het met jou zit.. maar ik kom serieus echt NERGENS aan toe krijg mezelf slecht aan het werk vandaag hoop dat dat morgne toch gewoon weer beter gaat
Hi dames, hier nog een oktobermama to be! Erg onrealistisch allemaal nog..... gisteravond getest... vanmorgen weer... het zal dan toch echt wel! Geniet ze allemaal!
@ Siesje, welkom meid! Dames, ik denk dat we toch eens een nieuw thema onder bevallingslijst moeten gaan opzetten @ Saskia, herken het gevoel helemaal. Ik heb ook nog niet geweldig veel gedaan vandaag... Zit de hele tijd weg te dromen... Heerlijk toch zo een paar dagen zweven!
hey, Iedereen proficiat gewenst! Ik kan het zelf nog altijd niet geloven... Normaal als ik goed heb geteld ben ik uitgerekend op 2 oktober. groetjes joyce
avelonneke, meen je echt ben je zwanger schat, wat fijn nieuws zeg, hopelijk mag ik je snel volgen in oktober, ben al een oktober mama, ben in 1995 bevallen op vrijdag de 13 de met volle maan , hihihihihi
Merci! ik hoop het ook voor jou ! 13 is een mooi getal vind ik persoonlijk ik ben dan ook geboren Groetjes joyce
Lient van harte! Ik hoor nog net bij de septembermama's (29september) maar we komen elkaar ongetwijfeld nog tegen! Geniet ervan!
Hallo allemaal, Ik ben volgens mij 7 oktober uitgerekend! Heb vandaag positief getest en ben er erg blij mee! Ik voel me ook nog prima. Hoe gaat het met jullie?