Nogmaals allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik voel me hartstikke gelukkig! Nog een week en het is al een sultana! Blink jij ook gefeliciteerd. Fantastisch he? Fijn dat je je goed voelt. Ik voel me geweldig, hopen dat dat zo blijft! De oktober 20007 mama's kun je vinden onder 'Bevallingslijst forum'. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=32622
maar ben nog bang dat er van alles fout gaat dus voel me nog niet super zwangger hihi maar wanneer moet je naar de dok xx
Hoi allemaal, ja, ik wordt ook een oktobermammie. Spannend allemaal; ik kan het maar nauwelijks beseffen (en mijn vriend verkeert in een zware shock, ha, ha). Er moet zo veel gebeuren; huisje, trouwen enz.. gefeliciteerd allemaal ik ga voor jullie en voor mezelf duimen dat alles goed blijft gaan en gezond enzo... liefs van Anne
Het is nog heel pril, maar wordt ook oktobermama. hihi, wat klinkt dat gek, wij kunnen het ook maar moeilijk bevatten. Als het goed is rond 19 oktober, 10 dagen na mijn eigen verjaardag.
Ook ik word een oktober mama! 23 oktober. Het is nog allemaal er pril en hoop dat het goed blijft gaan. Allemaal gefeliciteerd!
ik hoop ook een oktober mama te worden, ben op 24 oktober uitgerekend en vind het allemaal weer super spannend, bij elk krampje ren ik naar het toilet ben ik nou zo'n muts of hebben jullie dat ook? Verder heb ik ook niet echt veel klachten nog, maar wat niet is kan ik alle hoeveelheid ineens opkomen en dan willen we weer andersom, hihi
Het is allemaal nog zo onwerkelijk en iemand in mijn omgeving heeft laatst een miskraam gehad.. Dat maakt het allemaal nog extra spannend omdat het verdriet en het besef dat het kan gebeuren toen zo dichtbij was. Dus ik kan het me helemaal voorstellen dat je het spannend vindt! groetjes Jen
Hallo allemaal, ik ben ook in oktober uitgerekend. Om precies te zijn 21 oktober. Ik kan het ook nog niet bevatten. Voel me ook nog prima. Groetjes, Lotte