Spaarpotten via Rabobank

Discussie in 'De lounge' gestart door SuzykeQ, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed voornemen dit jaar, meer inzicht in financien krijgen, en ook spaarpotjes aanmaken voor dingen die niet zo vaak zijn (vakantie, dierenarts, feest kinderen etc.). Ik heb Rabobank, en heb spaarpotten aangemaakt. Ik heb nog geen geld verdeeld, wil even weten hoe je dat geld dan terug zet bij evt. nodig?? of als je meer geld overmaakt, verander je dan het bedrag? het was me eigenlijk niet zo duidelijk.

Wie heeft Rabo en gebruikt dit?

2. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    wist niet dat dat kon?

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Het staat gewoon op 1 rekening, dus je kunt gewoon met de rabo app terugboeken. Tis meer dat je voor je eigen idee spaarpotten hebt, en dus doelen stelt. Je kunt de bedragen wat je in welke spaarpot hebt gezet ook altijd wijzigen (dus van het ene doel naar de andere), maar op de rekening verandert er eigenlijk niks.

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ja ik doe dat ook, ik spaar voor kunstgras en ben in september beginnen. Je kan een bedrag invoeren die je elke maand wil sparen en er wordt automatisch uitgerekend in welke maand jij je spaardoel behaald hebt. Ideaal. Ook de uitgave en inkomens grafieken zijn heel overzichtelijk.

Je moet wel handmatig invoeren aan welke doelen jij je geld besteed hebt, maar dat is eenmalig daarna zie je in 1 oogopslag hoeveel geld je per maand besteed aan boodschappen of andere dingen.

5. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Handige tool! Vooral om inzicht te krijgen in je uitgaven. Je ziet zo waar je teveel geld aan uitgeeft. Je kunt voor jezelf een budget vaststellen en dan zie je per maand of je daar binnen blijft. Je kunt ook bijv. de laatste 6 maanden terugkijken. Wel handig. Alleen mobiel kun je het niet zien, wel vanaf pc of laptop.

Deel Deze Pagina