Mijn zoontje (9 weken) slaapt sommige dagen heel slecht.. Zodra hij iets te lang wakker is dan zet hij het op een gillen en gaat dan niet meer slapen. Ben net weer 3 uur bezig geweest om hem in slaap te krijgen, krijsen gillen en niks helpt... Oké hij is net wel in slaap gevallen, op mijn buik dus nu blijf ik ook liggen Haha Maar vind het soms zo moeilijk, want niks lijkt dan te helpen, rond gelopen worden zelfs niet... Hij heeft ook wel heel veel dagen waar hij gewoon goed slaapt, daar heb ik dan wel weer geluk mee! Ben ik de enige of hebben meerdere dit?
Ja lastig hè? Hier heeft ZL tot 17 weken ook alleen maar op de arm geslapen... Kwam neeeeergens meer aan toe... Opeens na die 17 weken besloot hij dat het bedje wel fijn was en sindsdien slaapt hij toppie. Wel pas ik de 3 R's toe. Veel rituelen en voorspelbaarheid.
Jaa E die slaapt normaal gewoon in z'n eigen bedje in z'n eigen kamertje, en op goede dagen is het wakker worden eten spelen (1 a 1,5 uur) en dan slapen leg hem ook wakker in bed normaal en meestal valt hij dan gelijk in slaap... maar vandaag oei oei oei...
Hier ook zo. Als ik haar naar bed breng zodra ik denk dat ze ook maar iets van moe begint te worden dan slaapt ze prima. Ben ik er te laat achter en is ze te moe, of doet ze de hele dag hazenslaapjes waardoor ze ook bekaf is, dan ben ik uren bezig savonds om haar in slaap te krijgen. Heeft vanavond ook 2,5 uur geduurd (klopt af, voordat madam weer wakker wordt)
Oke ben dus niet de enige! Nou hij slaapt eindelijk hier, 22.00 normaal laatste flesje, weet nou ook niet of ik hem gewoon moet laten liggen of wakker moet maken? Wat doen jullie dan normaal?
Je bent niet de enige. En als hij met 9 weken normaal gesproken al alleen in slaap kan vallen, dus dat je hem meestal wakker in bed kan leggen, vind ik dat al knap van hem hoor! Het is hier nog een beetje andersom. Hij vindt t nog lastig om zelf in slaap te komen, al gaat het nu wel steeds een stukje beter nu we inbakeren. Hij is bijna 10 weken
Hier was het rond de 9-10 weken ook dramaaaaa. Vanaf 10 weken ging het ineens weer een stuk beter. Zou goed een sprongetje kunnen zijn. Ik bleef gewoon proberen in zn eigen bedje, lukte het niet? Ook prima nam ik hem bij me of in de draagzak. Uiteindelijk was het na een dag of 5-6 weer beter. Met 10 weken is hij ook gaan doorslapen en dat doet ie nu dus ruim 3 weken Ben benieuwd voor hoelang haha
Pfff ja hier ook gehad (dl is nu 10 maanden) een minuut te laat en het was dan echt een drama!! Ook hier sliep ze allee op mn buik de eerste wekken.. ik was echt bekaf en stront chagerijnig op een gege en moment! Ik heb een draagdoek aangeschaft zodat ik nog wel iets kon bewegen Wel steeds het bed blijven proberen.. en nu slaapt ze alleen nog maarin bed en nergens anders (ook noet altijd handig hahaha)
Bij is het laatste tijd ook vaak drama om hem in slaap te krijgen.. Niks werkte Gister was ik het echt n beetje zat en was ik echt toe aan een avondje even geen drama! Ik ben met hem even een rondje gaan rijden in de auto want dan valt zij gegarandeerd in slaap in z'n maxi cosi.. Na 2 minuten rijden kwam ik weer thuis met een slapend kindje en zo heb ik hem overgedaan in z'n bedje en heb ik lekker een avondje rust gehad hahaha Zou je ook een x kunnen proberen als het op een avondje echt teveel word.. Geen gewoonte van maken natuurljk
Hier slaapt mn dochter pas vanaf 7 maand overdag in haar bed, tot die tijd op mij of in de draagzak(kon ik ook plassen enzo haha). Ze had t nodig denk ik, ze slaapt prima overdag, valt overdag zelf in slaap!