het ging mij niet zozeer op de tassen maar dat die vrouw niet het fatsoen had om te vragen of ze er langs kon.. en zomaar zich erdoor douwt zonder op te letten of die zware tassen haar raken.. daar kan ik heel pissed om worden.. als ik ergens langs wil dan vraag ik dat ook eerst.. tenzij ze er niets op uit doen...
supermarkten en winkels zijn een DRAMA rond deze tijd van het jaar, ik ga meestal ook een kwartier voor sluitingstijd voor wat boodschapjes voor 2 dagen.. en race door de winkel, zo snel mogelijk weer eruit..! en dan ben ik nog altijd snel (omdat ik weer hoe irritant het is als mensen voor je staan en alles op hun gemakkie doen).. staat er laatst gewoon een oude vent me te duwen met zijn rollator!... dus ik zei ook meteen: gaat voor de rest alles goed? zegtie: ja kmoet erlangs hallo! KAN JE TOCH VRAGEN! stomme ouwe knar... zo weer naar de stad.. rond etenstijd.. vechten om kado's... (pffff)
ik ben vandaag extra vroeg opgestaan en stond een kwartier na opening al in de supermarkt. Was gelukkig nog erg rustig. Ik heb er echt een bloedhekel aan als je in die drukte boodschappen moet doen. Heb dan dus ook maar besloten om vandaag geen winkel meer te bezoeken heb alles al in huis
Ik dacht gisteravond ik ga lekker om 20.00 dan zal het wel rustig zijn. Nou kwam mooi bedrogen uit het was nog behoorlijk druk Ga zo nog even voor het even van vandaag. Ik snap ook niet waarom ik dat niet gelijk gisteravond heb meegenomen
ja vreselijk irritant en sinds ik zwanger ben erger ik me nog meer aan dat geschreeuw en al die drukte