Aankomen 2 kilo per 2dagen,wat is dat nu weer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo dames,ik weeg al jaren het zelfde. Ik ben echt niet gezet. Ook niet super mager :eek: Ik kan eten wat ik wil en nog zonder overdrijven een kilo erbij. Ik ben nu 30 jaar dat is al sind mijn geboorte,slecht eten enzo.
    Nu met dit warme weer notabene zweet ik mij een otter,dan zou je toch afvallen,maar nee kom 2 kilo om de dag aan???????????????
    raar hoor zal weer weer aan het weer liggen denk ik zo maar eens even. ;) :( dit is zelfs voor mijn doen bizar te noemen. WAnt stond vroeger onder de kinderarts wegens een te laag gewicht nu echt geen last meer van! :oops: wat kan dit nu weer wezen?broeken gaan niet meer dicht moet inneens naar maat M broek. Bergrijpen doe ik het niet meer :rolleyes:
    groeten jennie72

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    misschien houd je teveel vocht vast met dit warme weer! heb ik soms ook last van, en vele mensen.

3. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hai Jennie,

Kan ook van het warme weer zijn hoor niet teveel van balen!!!
    Men houdt erg veel vocht vast en dat kun je dan zien op de weegschaal!!

En trouwens maat M mag je best trots op zijn hihihi

liefs nina

4. Niet meer actief

Dank dames maar op dit tempo zijn al mijn broeken straks veel te klein.
    Raar man zeker als je al jaren te mager bent eigenlijk. :(
    Denken jullie dat het door het warme weer komt? heb ik nog nooit mee gemaakt n.m toch wel vaker warm geweest. Ik zet er mijn twijfels bij.
    Maar ja zal wel weer overgaan. :D
    groeten jennie72

5. Rossi

Rossi Actief lid

6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    hoi ik denk ook dat je waarschijnlijk vocht vast houd, heb het zelf ook maar 1 keer gehad en alle andere keren nooit. :D

6. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Jennie, Heb je ringen om? hoe zitten die? als ze hartstikke strak zitten dan houdt je vocht vast. Gebeurt idd zoveel met dit weer. Ik heb in het verleden wel eens gehad dat ik mijn sandalen uitdeed en dat de plek waar de snadaal had gezeten heel goed zichtbaar was. De rest van de voet/ onderbeen zo dik als maar kan!

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi Jennie,

Ik hou ook vocht vast hoor. moets vandaag zelf uit voorzorg mijn trouwring afdoen.
    Hopelijk worden de temperaturen snel weer normaal en houdne wij geen vocht meer vast.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben dit weekend ook 2 kilo aangekomen, afgelopen dagen op de fiets naar m'n werk gegaan en ik was die 2 kilo ook zo weer kwijt. Gewoon vocht, dus trekt waarschijnlijk vanzelf weg.

9. simalex

simalex Bekend lid

Heb je misschien ook last van obstipatie (of onregelmatige stoelgang) ??? OMdat je lichaam veel vocht verliest zal het ook extra vocht uit je ontlasting gaan halen en dit wordt dan droger en moeilijker om uit te scheiden (te poepen).

Sorry voor het smerige verhaal (werk in de zorg en tis voor mij alledaagse 'kost')

Groetjes SImone

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb ik ook hoor simone, heb er echt moeite mee de afgelopen dagen.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Hihi ja klinkt idd bekend in de oren, ik werk ook in de zorg en dat is vaste prik daar (vooral met dit weer)

12. Niet meer actief

Hallo dames,nou ik weet het niet hoor vind dit een beetje raar. Als het zo warm is dan raak je toch veel vocht kwijt of niet? Ik weeg echt mijn hele leven het zelfde,en nu inneens om de dag bijkomen? :( ik geloof niet echt dat het vocht is maar goed het kan,en nee geen last meer van obstipatie al een paar weken niet meer :eek: en het is niet 1 keer gebeurd nee echt om de 2 dagen vanaf vorige week ,mijn broeken kunnen niet meer dicht.Heel vervelend allemaal,nou ja mee leren leven dan. Ook heel veel trek in zoetigheid ik ben geen zoetekauw normaal.
    Maar ja het is niet anders zal wel door het weer komen. :rolleyes:
    groeten jennie72 ;)

13. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Als het warm is heb je juist een verhoogde kans op vocht vasthouden. Klinkt inderdaad gek want je verliest een hoop door zweten maar kennelijk dan weer minder door plassen. Klinkt misschien ook gek maar je komt er snel vanaf als je veel water drinkt....
    Ik weeg trouwens ook altijd 1 a 2 kilo meer als ik chinees heb gegeten. Kennelijk zit in dat eten iets waar ik vocht van vasthoud.... Ben ik dan na een goede dag weer kwijt....

14. Niet meer actief

Dag ja dat is wel zo denk ik maar ik raak het niet kwijt komt alleen maar meer bij en dat om de dag is niet fijn. :( ik weet het niet is een beetje raar maar goed het zal wel weer. wat kan het nog meer zijn dan? :(
    zo gaan mensen ook denken dat je zwanger bent weet je. :rolleyes:
    groeten jennie72

15. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Vraag het anders aan je huisarts!

Succes

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben dan wel zwanger...maar ik ben ook opeens 3 kilo aangekomen met deze hitte...houd echt vreselijk vocht vast...zie ook alle zwangere vrouwen buiten met dikke enkels en voeten hehe..

17. Niet meer actief

Lijkt mij ook niet fijn. Wel veel succes met jde zwangerschap.
    Ik wacht het wel weer af.
    groeten jennie72

Deel Deze Pagina