ben het helemaal met je eens. En idd. vooral rond die tijden ben ik er ook wel meer mee bezig en moet ook eerlijk zeggen, tussen de eisprong en mijn menstruatie in!!
heb ik ook, maar ja dar is ook wel de periode dat het raak zou kunnen zijn he... en tuurlijk hopen we allemaal dat dat zo is... liefs
Ik ben 't ook helemaal met jullie eens hoor!! En idd merk je aan jezelf echt wel als het een echte obsessie aan het worden is. Nu vind ik het gewoon leuk om er hier lekker over te kletsen (dat doe ik thuis nl. met heel weinig aangezien haast niemand 't weet) en soms lekker te fantaseren over hoe het zou zijn als het ook eindelijk echt zo ver zou zijn (snappie 'm nog ) Ik denk ook niet dat dat verkeerd is, eerder gezond... Je besluit toch om samen aan iets moois voor het leven te beginnen toch?!
zou echt niet goed zijn denk ik als je echt helemaal zoiets zo denken van; we zien wel.. ik denk dat iedereen ermee bezig is en natuurlijk ( denk ik) wij (vrouwen) nog meer als de mannen, maar ja denk ook we moeten stoppen met de pil, hoop klachten ect dus je lijf herrinderd je er ook aan.. liefs
Ja lijkt mij volkomen gezond dat je er zo mee bezig bent! Ik zelf ben nu 8 maanden geleden gestopt met de pil en in het begin denk je dat je meteen zwanger bent..maar helaas zo werkt het natuurlijk niet altijd! Ik moet zeggen dat ik er niet zo heel erg mee bezig ben, maar meer om mijzelf te beschermen denk ik. Nu het wat langer duurt ben ik er wel steeds meer mee bezig, meer aan het lezen, op dit forum en toch maar eens kijken wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Ik lees nu steeds meer op dit forum dat ik meer zo iets ga krijgen van..moet ik er niet juist wat MEER mee bezig zijn...?? Tja ik denk dat ieder voor zichzelf wel aanvoelt wat goed is en wanneer je een stapje vooruit of achteruit moet doen.
Ik merk ook dat ik er (te) veel mee bezig ben. nou is chatten op forums sowieso een hobby van me, dus of dat nu over zwanger worden gaat of over mijn huisdieren, dat maakt me niet zoveel uit. Ik heb zo'n ongerelmatige cyclus dat ik er wel mee bezig moet zijn (van de ha), dus dan heb je de keus. Niets doen met de kans dat het nooit wat wordt of er wel mee bezig zijn en dan wel een kans maken op een natuurlijke zwangerschap.
Kan toch ook niet anders dat je er veel mee bezig bent?? Blijf gewoon jezelf en laat je niet door anderen gek maken meid..knuffelszz
vind ik ook, ik ben er in zoverre veel mee bezig, op dit forum en mijn vruchtbare dagen in de gaten houden.. nou da's niet teveel toch... we kunnen wel luk raak gaan klussen ( ook leuk natuurlijk hihi) maar is toch wel fijn om te weten... liefs lisje
ik heb dat ook hoor mijn ma zecht dat ook steeds dat ik er veel te veel mee bezig ben maar probeer het maar eens niet te doen is moeilijk hoor maar goed het zal vast wel een keer raak zijn voor ons alemaal hoop ik dames veel succes liefs mij
God meid, als er eentje veel mee bezig was en is ben ik het wel........ Precies rond de tijd dat we gingen 'klussen' kwam ik enkele weken in de ziektewet terecht, ik zat dus echt zowat continu op dit forum, haalde stapels boeken over zwangerschap uit de bieb die ik vervolgens allemaal binnen een week uitlas en zat 3 dagen voor mijn NOD al te testen En ik was een van die gelukkigen die in de 1e ronde raak had Ik geloof niet dat er wel of niet mee bezig zijn echt invloed heeft op het zwanger worden. Het is volgens mij een kwestie van geluk hebben. Misschien dat als je heel gespannen bent dat je lichaam dan wel zoiets heeft van dat het niet de juiste tijd is voor een baby of zo maar dan moet het denk ik wel echt extreme spanning zijn wees jij er maar lekker mee bezig hoor, zolang je er zelf niet gek van word is er toch niks aan de hand : : :
Latern we hopen dat het idd. bij iedereen snel raak is. Moet wel eerlijk zeggen dat manlief eerst dacht, als je gestopt met de hormonen(troep) dan ben je direct zwanger, ik elke keer, nee, dat denk ik niet. Het is nu dus juli en ben nog niet zwanger, dus afgelopen maand rond mijn ei is hij er ook druk mee bezig geweest en merk ana hem dat hij er nu wel meer mee bezig is. VRaagt nu ook al of ik het al ben geworden, dus het heeft zijn voordelen, ik heb hem nu aangestoken met mijn enthousiasme . Mijn vriendin is op dezelfde tijd gestopt en al s we bij elkaar zijn hebben we het er ook wel over maar hebben nu afgesproken het er minder over te hebben maar dat lukt nog niet echt . Ik blijf er lekker mee bezig en hoop dat het snel raak is!!!
zie je dus het maakt niet zoveel uit, hoeveel je er mee bezig bent.. proficiat lily !! en meiden, we gaan er voor deze zomermaand!! hihi
Dank je!! Heb niet het gevoel dat het raak is, maar hebben flink geklust rond mijn ei dus....... Mocht ik morgen nog mijn ongi hebben dan ga ik pas van het weekend testen, heb al zo vaak getest en elke keer negatief. Maar heel lief van je!!!! groetjes
Nou ik begrijp wat je door maakt, ik heb ook flink geklust en hoop ook op goed nieuws over een paar dagen. Ik heb ook het gevoel dat het raak is bij mij. Maar daarentegen voel ik ook geen ongi voorbodes.. Dus het is buigen of breken voor ons alle 2 !! Hou me op de hoogte ok! Liefs
Doe ik, jij ook succes!! Had nog niet naar je banner gekeken! Je voelt van alles en ook weer niks, stom he. Heb zere borsten(maar heb dit al vanaf mijn ei) Ben moe, (zal wel aan het weer liggen of ik wil het graag, haha) Voel elke keer rare krampjes in mijn onderbuik( aankomende ongi??) in ieder geval jij ook succes, ik wacht in ieder geval nog een paar dagen met testen!! Maar hou je op de hoogte!! Zal duimen voor je.
he meiden, succes!!!! en zal voor jullie duimen... mijn eisprong komt eraan, dus ga manlief hihi ook flink aan het klussen zetten.. mijn NOD is 22 juli..... dus ik ga ervoor...laten jullie het gauw weten! zet hem op! Liefs Lisje
bedankt hoor. Nog niks te zien, elke keer denk ja, daar is het, ga naar de wc en niks, mijn temp. was vanmorgen ook nog steeds hoog. Durf echt nog geen test te doen hoor!! Wacht echt tot het weekend, weer een neg. test is niet leuk!! groetjes
O,ja, nog vergeten te zeggen, Klus ze, wij hebben het elke dag rond mijn ei gedaan!! Niks niet om de dag, dat functioneert bij mij al maanden niet!!!hahaha,. Succes!!