Tpisch voorbeeldje cultuurverschil... In angelsaksische landen is het vrij gebruikelijk om voor liefdadigheid de kleren uit te gaan op een kalender. Is zelfs al een film over gemaakt met Helen Mirren!
Ik ehhh, zou het niet kopen nee Maar vind het niet raar/niet kunnen.. Kan me er niet zo druk om maken verder.
Autobanden en een vliegmaatschappij vind ik wel een verschil. Autobanden gebruiken monteurs e.d. al die garages hangen vol met blote dames. Maargoed de meningen verschillen dus..
Het is toch al een supergoedkope vliegmaatschappij, kunnen die dames er ook nog wel bij. Ik moet altijd weer lachen om die toeter die ze afspelen zodra je geland ben, dat maak je bij de KLM niet mee haha.
Wat ik al zei: het is een bevestiging van. Ik vind ryanair altijd al in een goedkoop, ordinair hoekje zitten. Vind die kalender daarvan wel een bevestiging, ook als dat voor een goed doel is. Snap echt niet waarom dat altijd maar moet, al dat bloot. Zo'n boerinnenkalender vind ik ook niks, maar melk koop ik altijd al, (zij het niet zo veel ). Maar reizen met ryanair deed ik al niet om bovengenoemde reden.
Zoals ik al schreef: cultuurverschil tussen VK/Ierland (maar ook Australie en Nieuwzeeland) en Nederland. Daar worden dit soort kalenders niet als goedkoop of ordinair gezien als ze voor charity zijn, maar als grappig.
I love Ryanair!!! Heb al vaak met ze gevlogen. Maar die kalender hoef ik ook niet hoor haha, maar heb er geen moeite mee.