voor een paar weken terug moesten wij de meterstand van de nuon door geven, nu hebben we net de jaarafrekening binnen gekregen, en moeten we iets meer als 1000 euro bijbetalen. als ik de rekening bekijk zie ik ook dat de meterstand die bij hun bekent is hoger is als de meterstand hier bij mij in huis. nu moet ik morgen nuon bellen om te kijken of ik de meterstand nog weer kan aanpassen. hebben meer mensen hier mee te maken gehad? zo ja kun je dan de stand nog veranderen of kan dat dan volgend jaar pas weer? oeww word der helemaal kriebel van
Zijn je meterstanden door jezelf opgenomen, is het een schatting of is er iemand van nuon langs geweest?
In principe kan je een correctie laten maken, ik heb bij nuon gewerkt (gelukkig maar kort) en heb regelmatig correcties uitgevoerd.
Niet met nuon maar met het waterbedrijf ervaring. Die hadden ons verbruik twee jaar geschat en bleken meer dan het dubbele als meterstand te hebben enoteerd. Na bellen zijn ze een correctie gaan toepassen en krijg je ook gewoon geld terug.
Als je het zelf hebt gedaan, kun je inderdaad wel een correctie aanvragen.. Gewoon even bellen en aangeven, dat je het fout doorgegeven hebt en dus een correctie op de jaarnota wil hebben. Gelijk ook even vragen, of ze de betaling van deze jaarnota uit kunnen stellen, want anders moet je deze alsnog "voorschieten".
oke we hebben nu via internet een correctie gedaan krijgen deze week bericht van de klantenservice ben benieuwd haha dankje wel voor de tip bel ik der nog even achteraan
Heb je het opgeschreven toen je de standen doorgaf? De fout kan ook bij Nuon zelf liggen. Ik schrijf het altijd op en laat dit in de meterkast hangen en kijk het altijd zo even na.
we hadden het ook opgeschreven en ik heb ook toen een bevestigings mail gehad en daar staat het ook op, nu gelukkig goed in gevult en afwachten maar