tips gevraagd voor leuk moederdagkado

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Hallo meiden

Ik ben op zoek naar een leuk/dierbaar moederdagkado
    Het is altijd een bosje bloemen met een geurtje maar wil nu weleens iets anders
    Iets van een sieraad zou ik ook wel leuk vinden om te geven maar zou niet weten wat ik moeders moet geven want ze heeft al zoveel sieraden
    Zat te denken aan iets met de namen van haar kinderen en misschien kleinkinderen

Heeft iemand hier een leuk idee/tip?

Alvast bedankt

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat misschien leuk is.. dat zijn van die klokken waar je allemaal kleine fotootjes in kan doen! Zijn dan geen namen maar beelden van haar kinderen en kleinkinderen..

Of zelfs iets maken misschien ?

Als ze onderzetters gebruikt, zou je daar ook foto's op kunnen laten printen! Praktisch & Leuk!

3. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Nog meer tips/ideeen?

4. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

5. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    ik heb mijn moeder bij de na de geboorte van onze dochter een bedeltje gegeven die heb je in kinderkopjes en sterrenbeelden.
    Wat we ook en keer hebben gegeven als moederdag cadeau is zo'n foto krukje dat we lieten maken via de zite van wijjonge ouders.
    wil je iets blijvends of mag het ook gewoon een lief moeder dochter iets zijn?
    Dag je uit... eten-musical-sauna
    workshop- brief-
    of bijzonder foto boekje met daar de meest dierbare moeder dochter foto's in en daarbij een mooie tekst over hoe bijzonder je haar vind.... of is dat te :):p
    suc6

en als er iemand ideetjes heeft wat je met een meisje van bijna twee kan knutselen (geen schilderijtjes) dan lees ik ff mee

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wat mijn moeder ook erg leuk vond was een high tea met zijn tweetjes. Zijn lekker in een bosrijke omgeving dat gaan doen. Heelijk.

En ik heb ook wel eens een beauty dagje met zijn 2en gedaan. dat was iets prijziger, maar omdat ze ook altijd rond moederdag jarig is, heb ik dat gecombineerd.

Aan schoonmoeders hebben we toen een bon kado gedaan voor een familie fotoshoot, ook erg leuk.

Het zijn wel wat duurdere kado's , ik weet niet hoeveel je uit wil geven.

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Heb voor mam en schoonmam dit jaar allebei hetzelfde gedaan.
    Een massage van een uur via groupon.nl van 49 euro nu voor 17 euro!!
    en een heeele mooie zwart wit foto van onze 3 kindjes 30x40 cm ingelijst.
    Daar zullen ze volgens mij het allerblijst mee zijn!
    Ben benieuwd wat md mij brengt..

Deel Deze Pagina