http://link.marktplaats.nl/249955611 ik was aan het zoeken op het internet naar een goed zwemband voor fynn en kwam via google bij deze advertentie. maar ik vind het toch erg raar.
die band om het nekje dat vind ik zo raar! kan het mis hebben hoor dat het echt normaal is maar ik had het nog nooit gezien zo
Ik vind het ook vreemde dingen. Ik zou bang zijn dat het hoofdje er alsnog doorheen zou floepen, zodat het kindje naar beneden zakt...
Kijk nu wordt het al wat duidelijk. Ik zag alleen maar een zwembandadvertentie. Is er een tijdje terug niet iets in de media geweest over die zwembanden? Staat me zoiets bij.
ik was ook naar die bandjes aan kijk nog nooit zo gezien en zal het ook nooit kopen!! Echt zo eng. Je kindje zou maar met hoofdje onderwater komen moet er niet aan denken
Buiten dat ik niet snap waarom ik mijn kind in godsnaam een zwemband om zijn NEK zou willen doen (doodeng!), vind ik die derde foto in de advertentie ook maar raar... het gezichtje hebben ze onherkenbaar gemaakt, maar dat piemeltje zie je wel vol in beeld. Beetje dubieus...
Het ziet er idd heel erg raar uit. Wij verkopen het in elk geval niet. Lijkt mij ook helemaal niet goed voor het nekje. Door de druk van het water op de zwemband komt er volgens mij te veel druk om het nekje te staan en denk ik dat de kans groot is dat ze er dan uit kunnen schieten.
Nou dit komt er bij ons niet in. Moet er niet aan denken dat het hoofdje naar beneden schiet of erger..
is idd raar gezicht die bandjes om de nek. maar zou het niet zijn dat die om nek zit zodat rest van lijfje vrij kan bewegen? en ja, kind zou er uit kunnen schieten... wat kan er gebeuren? dat die even onder water verdwijnt? neem aan dat je kind niet alleen laat, met of zonder band. hebben die dingen niet een speciale naam zodat je daar op kan zoeken? wie weet zit er wel ik weet niet hoeveel onderzoek achter en blijken ze geweldig te zijn... of het tegenovergestelde...
Nou ja!! Wat een enge dingen zeg! Lijkt me ook niet prettig voor het kindje met zo'n band om je nek! Ik hoef uberhaupt geen zwembandjes waarvan ik denk dat ze niet veilig zijn en de kans bestaat dat je kind er zomaar uit floept!! En inderdaad het kan niet meteen kwaad als je kindje onder water verdwijnt maar je zult maar net te laat zijn o.i.d. dat risico wil ik niet nemen hoor met die gekke dingen! En inderdaad die foto met dat kindje in bad vind ik ook heel apart..Krijg er een beetje een gek gevoel bij! xxx
lieve allemaal... ik snap jullie reacties.. maar ik ken deze banden in de naam als zwemkraag ( klinkt al heel anders).. Ik werk in de verstandelijk gehandicapten zorg en bij ons zwemmen er veel met een kraag.. ik weet dat er een verschil zit in baby's en volwassenen of grote kinderen.. Maar persoonlijk zou ik het niet eng vinden als idd het nekje niet te veel belast word.. dit zou je dan eens uit moeten zoeken.. liefs yippie