wie weet dit over schade aan de auto

Discussie in 'De lounge' gestart door jewe, 21 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Donderdag avond heb ik een ongelukje met de auto gehad. Met invoegen op de snelweg heeft er een vrachtwagen tegen me zijkant van de auto gezeten. Heb nu een flinke deuk erin zitten en hij moet van de week denk ik naar een schadebedrijf om de deuk eruit te laten halen en overspuiten denk ik.

Nu wil ik graag weten of ik nou morgen met deze auto naar me werk mag rijden? Na het ongeluk mocht ik van de politie zelf door rijden naar huis omdat de schade wel mee viel. Maar nu zag ik op het schade formulier ook staan dat ik me kilometerstand moet invullen. Dus daarom twijfel ik of het wel mag. Weet een van jullie het misschien? Heb dit gelukkig nog nooit mee gemaakt.

2. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    hoi jewe
    volgens mij mag je gewoon rijden hoor ik zou niet weten waarom niet ik heb van de week ook een ongeluk gehad en mijn auto is economisch total loss maar technisch goed dus ik mag er ook gewoon mee rijden en die kilometerstand moest ik ook invullen maar doen ze niet zoveel mee.
    groetjes nicole

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ok gelukkig! Anders had ik echt een probleem voor morgen. Niet dat ik zit te springen om morgen weer te moeten rijden, maar ik moet wel. Thanks!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mijn vriend heeft tijdje terug ook kleine aanrijding gehad met auto van mijn pa
    je mag er gewoon mee rijden hoor, ik zou alleen wel even foto's maken van de schade die er nu is. Mijn pa rijdt nu ook gewoon met de auto rond terwijl er 3 kleine deukjes in zitten, hijs notebene gister vertrokken naar italie voor 3weken met de auto :D

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ben gewoon met de auto naar het werk gegaan. Maandag moet ik even langs het schadebedrijf om de schade te laten zien en te vragen wanneer het gemaakt kan worden, zodat ze een leenauto voor me hebben klaar staan.

Deel Deze Pagina