Ben ik de enige die het oranje moe is??

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Juist geweldig.. Mijn jongens lopen de hele dag in hun Nederlands elftal tenue hoor.. De gezelligheid :) de emotie die het op wekt bij supporters maar ook zeker bij de spelers gewoon kippenvel ..
    Ik geniet er van.. En zo 2 dagen voor de wedstrijd .. Maar ik heb de volste vertrouwen..

2. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    :)Hier mag ik het zeggen..... Hè hè, ein-de-lijk!!! We gaan weer met z`n allen over tot de orde van de dag!:) Maar ja, ik ben dan ook voetbalhater...

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    nou ik vind het jammer.... maar mis de herrie niet haha, maar moe zeggen gisteren was het bij de buren rustig, dat was fijn, knderen hebben gewoon geslapen behalve de oudste die heeft meegekeken. Dus voor ons een rustige pot!

4. petrova

petrova Actief lid

Ben heel erg opgelucht. Niet dat het me zó veel boeit, maar omdat het anders Nederland-Duitsland geworden was, en dat heb ik liever niet. Ik ben zelf half/driekwart (is maar hoe je het bekijkt :p) Duits en grapjes e.d. vind ik prima, maar met dit soort gelegenheden komt echt zware Duitslandhaat naar boven bij sommige mensen, en dat kan echt naar zijn in mijn ervaring, dus ben blij dat het niet zover is gekomen :)

Was overigens ook blij dat ik vannacht gewoon normaal kon slapen :)

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik ben ook blij dat het over is, gisteren lagen we in bed, stond er nog een of andere gek met zn toeter om 11 uur, na die tijd was het heeeerlijk stil, geen toeters, geen vuurwerk, geen geschreeuw, iedereen is mooi rustig afgetaaid. Heb mn dochter maar 3 keer hoeven troosten en terugleggen deze keer. Van mij mag iedereen vandaag zn oranje zooi bij elkaar vegen, vort-dr-met!

Nederland-Duitsland had inderdaad een hele beladen sfeer geworden hoor, mensen zat die daar nog steeds niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan.

Deel Deze Pagina