Ben ik de enige die het oranje moe is??

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Hier een echte fan! Ik snap je wel.. Gezelligheid leuk! Voetbal heel leuk lekker juichen en al. Voor de wedstijd op een schappelijke tijd ja prima. Maar na de wedstrijd vind ik ook dat niet heel de buurt mee hoeft te genieten. Zet de muziek wat zachter of ha bijv bij iemand binnen dat scheelt een hoop.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dus als anderen herrie hebben en jij hebt daar flink last van, mogen ze tegen jou ook roepen dat je niet moet zeiken en dat je een zuurpruim bent?
    lekker is dat.

TS: nee, je bent geen zeikerd. Er zijn in NL regels voor geluidsoverlast en daar hou je je aan. OOK als er voetbal is. Want jemig, het is VOETBAL,. Een stom spelletje waarbij 22 volwassenen achter een balletje aanrennen, ENKEL omdat ze daar zwaar voor betaald worden.
    Ik ben het echt zat en hoop dat ze er vanavond uitvliegen. Zijn we er maar weer van af. Want snap echt het nut niet van wereldkampioen worden. Dan zijn WIJ nederlanders ineens zo goed en blij enzo? Omdat 11 gasten die je helemaal niet kent een paar wedstrijden gewonnen hebben? Yeah, right.

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Inderdaad gewoon een woonwijk 4 straten naast elkaar en daar middenin die tent met muziek, flatscreen etc. En nee geen vergunning maar euhh kom niet aan hun voetbal dan heb je oorlog :( Dus ik had gehoopt het vanmiddag heel netjes met de meneer van de muziek op te lossen (ben er de eerste wedstrijd bij gaan staan met de gedachte ergert u zich, doe dan maar mee dan maakt het minder erg) maar helaas teveel dronken mensen, vechtpartij etc dus ik ben als de sodemieter naar huis gegaan.

4. raspberry

Die neiging heb ik dan vaak wel, als ik om half 6 -6 uur eruit kan voor onze jongste, om dan iedereen die mij 's avonds wakker gehouden heeft, ook even uit bed te bellen :D

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hap hap hap dat zal lekker smaken ;)

Toevallig zit ik elke dag in de herrie ja... mijn buurmeisje wil dj worden en draait heel de dag. Daar bel ik idd de politie voor..

Maar voor een evenement als dit nee... daar zal je me niet zo snel over horen.

6. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ik hoopte bij de eerste wedstrijden al steeds dat ze er uit zouden vliegen, maar helaas...:) Ben echt totáál geen voetbalfan, onzinnig gedoe dat zogenaamd zou verbroederen. Ja, haha, totdat ze verliezen, dan zijn de rapen gaar en wordt er her en der de boel vernield. De totaal buitenissige beloningen van de voetballers, waarvan ongeveer de helft totaal geen Nederlander is, alleen voor het geld voor Nl speelt (of zijn ze voor de vorm nog even genaturaliseerd, zou ik ook niet van opkijken). Nee hoor, ik vind het al jammer dat ze vanavond nog moeten spelen.

7. raspberry

Maar als zij DJ wil worden, moet dat dan toch ook kunnen? Als voetbal kan, kan dat ook. Niet zeuren dus, Imensa...

8. wachtend

Ik zou er stiekem ook niet rouwig om zijn als ze verliezen 2 jaar geleden stonden ze gewoon te janken!! hahahha sorry maar om voetbal janken!! Ik heb zelfs deze keer gezegd ik wil jullie best helpen die oranje vlaggen er nog diezelfde avond eraf te halen hoor, ik pak de ladder wel :p

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Nu ga je appels met peren vergelijken Rozemarijke.

Jij ook fijne avond... of moet ik je sterkte wensen:D

10. wachtend

Ik geef je hierin wel gelijk Rozemarijke want wat voor die voetballers hun passie is en dat word geoorloofd is dit haar passie en zou dat dus ook geoorloofd moeten zijn.

11. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.263
    1.028
    113
    Zuid-Holland
    Ik kruip over een uurtje lekker mn bed in :) heerlijk slapen!!

sterkte ts, ik zou ook enorm balen!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ach.....de zuurpruimen hebben elkaar gevonden ;)

Jeeetje! Ik zou er ook gewoon niet meer van op moeten kijken waarover mensen tegenwoordig kunnen zeuren!

13. raspberry

Dat bedoel ik. Passie is passie. Als voetbalpassie mag, dan mag DJ-passie ook.

14. wachtend

Dank je wel op hoop van zegen maar dat hij door de waas van alcohol het gesprek met mij vanmiddag nog herinnert dat ik ze heus hun plezier gun maar of ze rekening willen houden met mijn zoon die die herrie tot in zijn slaapkamer keihard hoort.

(ik ben alleen bang van niet :( Teveel bloed in hun alcohol :( )

15. wachtend

Dat mag jij vinden hoor maar ik ben in ieder geval blij dat er nog mensen zijn met normen en waarden :D (al worden ze helaas door dit soort uitspraken veel minder.

16. Hier in de straat hoor je echt helemaal niks tijdens de voetbal. Dat is ook weer niet echt leuk.... Ik voel me hier nog bezwaard als ik even een keer wil toeteren als ze hebben gescoord :p

Maar ik vind een partytent wel een beetje ver gaan, zeker als de wedstrijd pas om 10 uur begint. En dronken mensen moet ik al helemaal niks van hebben ;)

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.170
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Keiharde muziek midden in de nacht heeft toch niks met voetbal te maken? Als je dat in een woonwijk doet is het gewoon asociaal, ongeacht welke reden (smoes) je eraan meegeeft.

Ik heb niks met voetbal. Wel hoop ik altijd dat ze ver komen, want dan ga ik lekker skaten! Heerlijk joh, je hebt de weg voor je alleen! Jammer dat ze vanavond zo laat spelen! En de volgende wedstrijd zou dan geloof ik woensdag pas zijn en dan heb ik 'helaas' ;) een feestje. Dus wat mij betreft mogen ze in ieder geval nog twee rondes overleven hoor. :)

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Als het nou elk weekend was, elke week, of elke maand, dan zou ik je 100% gelijk geven.
    Maar die 2 weken in de 2 jaar.....get over it!

Wij hebben elk jaar 2 festivals hier in de buurt.....van die fijne houseparty's. Dat is pas ruk als de wind verkeerd staat!
    Maar ach....die 2 nachten in het jaar!

Daar kom ik, zelfs met mijn hoogzwangere pens, wel over heen.

Ga je morgen lekker op tijd naar bed.

19. vedagenevieve

vedagenevieve Niet meer actief

Precies dit! Voetbal kijken, prima! Juichen, prima! Gezellig bij elkaar kijken met hapjes en drank, prima! MAAR; zonder toeters, keiharde muziek en vuurwerk! Ik snap dit ECHT niet! :x
    Het is idd gewoon een smoes om je als een idioot op straat te gedragen.

Ik zal echt blij zijn wanneer het weer voorbij is!

20. wachtend

Tja dat is jouw mening, mijn mening is dat ik het beu ben stomdronken mensen voor mijn deur te hebben dat er mensen de bosjes in flikkeren en dan door hun kinderen naar huis gebracht moeten worden omdat ze niet meer weten waar ze wonen. Dat er een vechtpartij bij ons naast plaatsvind omdat er teveel alcohol in de man is. En dat de muziek en alles doorgaat tot 03:00 uur en mijn zoon daarvan niet kan slapen.

Sorry als ik dan een zeurpiet ben maar ik hecht gewoon waarde aan mijn nachtrust en als ik rumoer om mij heen had willen hebben was ik wel naar een stad verhuisd :D

Deel Deze Pagina