Ben ik de enige die het oranje moe is??

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    hier staat de muziek weer aan, mijn dochters hebben nog niet geslapen

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dreunt het ook aan alle kanten, wij hebben keihard gegild, er is vuurwerk en onze hond blaft onophoudelijk.

HEERLIJK: WK!!!

3. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Hier gelukkig geen last, alleen vuurwerk maar daar heb ik geen moeite mee dat duurt geen uren haha.
    ik heb alleen echt een bloedhekel aan die toeters die zijn zo hard en vervelend.

hier slaapt onze uk er gelukkig door heen maar begrijp het heel goed dat je geen zin hebt om zo lang in die herrie te zitten.

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    HOPPA, woensdag weer! bedoel ik een beetje sarcastisch. Heb nu 2 wakkere kindjes naast me liggen van al dat getoeter en vuurwerk, zucht.

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ben ik stiekem toch wel blij dat wij bejaarde buren hebben :) hahaha

6. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor je bent niet de enige, mijn man heeft net een zooitje knalvuurwerk uit een jonge jongen zijn handen getrokken en in de sloot get#fd. Zijn ze nou helemaal, tis geen oud en nieuw!!!

7. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Hier gelukkig 'voorzorgsmaatregelen' getroffen. Ramen boven dicht en de waaier aan. Helemaal met een stelletje schreeuwende achterburen, die naar mijn idee vandaag dan weer verdacht stil waren haha.
    Vrouwke slaapt er dan gewoon dwars doorheen (mocht het geschreeuw/toeter/knalleboem gebeuren).
    Maar lijkt me beroerd als het zo lang door gaat en zo hard en ze er wakker van word(en).

8. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Tjonge wat aso van je man:x

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Niet alleen luidruchtig, maar gewoon illegaal. Vuurwerk mag alleen met oud&nieuw. Als je dat niet kunt snappen, dan moet je idd maar met de politie dealen.

Hier vannacht dus wakker omdat mensen het nodig vonden om om 12.45 toeterend, zowel met gewone toeters als met auto's, over straat te gaan. Stompzinnig gedrag :( Want ik kon er een half uur geleden dus wel weer uit voor m'n dochters, ik kan niet ff uitslapen :(

10. raspberry

Strakke actie!

11. raspberry

Huh? HUH? Aso van haar man?!? Vuurwerk mag alleen met oud&nieuw. Dus het was in de allereerste plaats ongelovelijk aso dat die gast met vuurwerk liep te knallen...

12. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Dan nog had hij het niet in de sloot te hoeven gooien.

13. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hier wordt ook flink lawaai gemaakt iedere keer en nagezien we in en grensgebied wonen van Duitsland dus ook als deze spelen.
    Gelukkig zijn wij gezegend met een dochter die daar niet van wakker wordt.

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier was er ook even heel veel herrie. Oudste werd wel wakker, maar die wist ook dat Nederland moest voetballen en vroeg gelijk of we hadden gewonnen omdat er zoveel herrie was.
    Het feestje duurde hooguit 10 min want toen begon het heel hard te regenen.
    Iets later nog wel een auto met muziek ze draaide; its a final countdown.. Het was niet heel hard maar slaapkamer staat open en ik slaap aan de weg kant

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Haha dat was het precies ja.

Hier 2 overstresste katten (ze blaast nog steeds als je naar d'r kijkt)
    En een uitgeslapen kind dat niks heeft gehoord.

Mogen de volgende wedstrijden ietsje vroeger?
    Leek wel alsof alles werd afgebroken buiten....

16. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Ik vind het voetbal heerlijk maar dat ze vuurwerk afsteken snap,ik ook niet... We hebben nog niet gewonnen!

17. linde90

linde90 Niet meer actief

Snap heel die heisa om een potje voetbal ook niet.......
    Doen ze hij WK jeu de boules toch ook niet

18. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Haha, nja ik woon midden in de stad, dus heb vannacht vanalles gehoord en gezien, ikzelf heb alleen de penalty's gezien, want vriend vod het zo eng/spannend dat ie een knuffel nodig had...
    Ik heb 1 wedstrijd volledig gezien door een verjaardag, en de overige heb ik mijn neus gedrukt. Ik wordt er echt niet warm of koud van.

Vriend vind het leuk, katten schrikken bij al zijn 'waaaah' schreeuwen op de bank. Dus ik moet me nog maar paar wedstrijden zelf vermaken

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Het schijnt bij onze buren heel veel herrie geweest te zijn vannacht.
    Toen ik naar bed ging was het ook herrie, maar ben gewoon in slaap gevallen en daarna niks meer gehoord. :D
    Ik ging trouwens om half 12 naar bed, ik mocht niet meer voor de tv langs lopen en moest m'n mond houden van vriendje dus vond het wel gescheten ;)

Er word hier wel na elk doelpunt vuurwerk afgestoken maar dat is maar 1 knal dus niet vervelend.
    Ik geef niks om heel dat voetbal maar ik vind het prachtig om te zien hoe sommige mensen erin opgaan, ieder zn ding. :D

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Er zijn vast ook mensen die daar heel erg blij mee zijn.
    Alleen in je eentje maakt dat toch minder lawaai dan met een paar duizend man op 1 pleintje :)

Deel Deze Pagina