Ben ik de enige die het oranje moe is??

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.266
    16.651
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben ook geen grote voetbalfan maar van het WK kan ik wel genieten.
    Natuurlijk slaan sommigen door maar laat mensen lekker genieten en gek doen.
    Mijn doet de overwinning van gisteren me wel degelijk iets.
    Ik ben dan toch best een beetje trots dat we Nederlander zijn want ze staan toch maar mooi in de halve finale.

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Ik ben absoluut geen voetbal fan en mijn man ook niet, we geven er niks om. ik vind het leuk voor wie er wel om geeft als ze winnen maar dat hoeft niet met veel kabaal en ordinair gedoe gevierd te worden dat vind ik dan weer wat overdreven. gelukkig hebben we hier buitenaf er niet zo last van hele soms hoor je een keer in de verte wat gejuich of geschreeuw, maar niet kei hard muziek, toeters enz.. dus wij zijn gewoon lekker gaan slapen. en voor degene die er wel om geven hoop ik dat ze een leuke avond hebben gehad en die wens ik de volgende wedstrijd nog vele plezier.

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    dat vind ik niet zo erg, is een keer in de zoveel tijd, stel ik me op un, maar hier gaat het dus elke avond zo, mijn kinderen waren om 1.30 nog wakker vannacht dankzij de buren....

toen heb ik gevraagd of ze de muziek zacht wilden zetten, gelukkig begripvolle buren en een sorry en de muziek ging meteen uit.... wil er ook absoluut geen buren ruzie over hebben, en ik gun ze hun feestje, alleen doordat zij steeds hun feestje hebben kan ik thuis mijn feestje niet hebben, op de manier zoals ik dat zou willen.....

en als ik geen kinderen had of ze slapen gewoon door was het ook heel anders

maar het was wel een bloedstollende wedstrijd, al met al heb ik het er wel voor over!

Jammer dat woensdag de wedstrijd om 22 uur weer is, vind 18 uur wat dat betreft ook prettiger

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb er niets mee.. dus ben t ook wel een beetje beu :D

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Heb ook niets met voetbal, maar dit vind ik toch wel leuk. Ach het is maar om de twee jaar. EK, dan weer WK. Het brengt mensen tijdelijk ook wel dichter bij elkaar.

6. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Sorry ik vind het geweldig. Hier in het dorp hebben ze op de markt een groot scherm en nee daar gaan wij niet naar toe, maar ja dat horen wij ook. Het was alleen gisteren na de wedstrijd meteen om half 2 stil. Als het idd de hele nacht toeteren en vuurwerk is zou ik er ook gek van worden. Ons zoontje wordt er niet wakker van. Maar wij doen dan ook wel zijn raam dicht en hij heeft een rolluik. Hij kan niet wachten tot hij ook slingers krijgt :). Hopelijk nog 2 mooie wedstrijden en dan moeten we weer 2 jaar wachten.

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    #147 Panda81, 6 jul 2014
    Laatst bewerkt: 6 jul 2014
    hier leek het vannacht wel carnaval met alleen maar keiharde carnavals muziek. toeters. Gelukkig sliepen kids er door heen.

Af en toe lijkt het wel of dat ze al kampioen zijn terwijl ze nog 2 wedstrijden door moeten.

8. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ach is 1x per 2 jaar.. Om daar nu om te zeuren? Het is een geweldig volksfeest.. Mensen hebben plezier zijn bij elkaar.. Het is een geweldige tijd... En ik hoop van harte dat we de 4e keer is de finale gaan winnen.. En dat heel Nederland met elkaar gaat feesten..

9. wachtend

wachtend Niet meer actief

Nou veel mensen die het er niet mee eens zijn en toch ook veel die het er wel mee eens zijn. (dat heb je toch altijd ;) )

Hier is het gelukkig rustig verlopen. Na 22:00 uur (begin wedstrijd) werd er geen keiharde muziek meer gedraaid en ja afgezien van af en toe wat gegil (bij de zoveelste misser) was het goed te doen!

Om half 2 was alle muziek uit en hoorde je alleen nog maar gepraat :D

Al met al ben ik blij dat meneer van de muziek er alles aan gedaan heeft om het voor de hele buurt leuk te houden.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier geen overlast in de wijk, dus geen reden om me te ergeren. Ik heb wel alle wedstrijden tot nu toe fanatiek meegekeken. Gisteren inderdaad zenuwslopend! Wel balen, dat ik door de verlenging en penalties pas om 2 uur op bed lag. De kids waren om 6 uur al wakker. ;)

Ik kijk alweer uit naar woensdag.

18.00 uur vind ik ook vervelend. Liever om 20.00 uur. :D

11. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nou gelukkig maar...

12. misa

misa Niet meer actief

Heel herkenbaar! Ik vind het erg leuk als Nederland speelt, maar dat gedoe, die tent, die herrie, het vuurwerk en de kinderen die elke keer weer wakker schrikken... Bah! Leuk hoor een beetje gezelligheid en wat geluid, maar dit slaat alles. Als ze scoren denk ik naast de eerst jaaaa!!!! Direct ook... Aah neeeeeeee!

Het is misschien maar 1x in de twee jaar, maar onze buren vinden overal wel een aanleiding voor om herrie te schoppen.... En het is niet 1 of twee avonden, nee 4 weken lang......!

Nog heel even volhouden en dan is het hopelijk weer klaar.... Laten we hopen dat het nog ergens goed voor is en dat ze winnen!

13. wachtend

Ja ik had dit ook serieus niet verwacht hoor dat ze er echt rekening mee gingen houden maar moet zeggen dat er ook veel oudere en ook veel baby's in onze straat wonen.

Ik ben er serieus heel erg blij mee dat het zo is gegaan en dat ondanks het feest voor oranje en de liefhebbers ook rekening werd gehouden met mensen die wilden slapen of net als ik jonge kinderen heeft die gewoon om 07:00 uur weer goedemorgen roepen :D

Er zijn hier gelukkig dus nog wel normen en waarden :D

14. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    In het begin had ik er echt geen zin in, maar nu vind ik het eindelijk eens spannend worden en ga er helemaal voor nu :D

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Met max. 7 wedstrijden....

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Sommige zijn gewoon aan het zeuren! Het is maar eens in de zoveel tijd, het is één groot feest en hartstikke spannend. Het leeft in heel Nederland en het brengt mensen samen. Ik vind het fantastisch!

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ook, ik vind het geweldig, maar eerlijk is eerlijk: ik heb kinderen die overal doorheen slapen, door het gejuich, de muziek en het vuurwerk.

Of iedereen nu staan te juichen of te gillen, zij slapen er doorheen, al sta ik wel bij ieder goal tegen iedereen sssssssst stil nou, ze slapen hahahaha. Ik heb geloof ik geluk met zulke kinderen ;)

18. mumija

mumija Niet meer actief

Ik word vooral moe van het late naar bed gaan.

19. wachtend

Hahahhaa ja dat heb ik ook, keek gister op mijn klok en dacht alleen maar lieve zoon maak het even een uurtje later alsjeblieft!! En zo waar hij luisterde naar mij en het werd 08:00 uur :D

20. Imensa

Imensa Niet meer actief

6 toch ?

Deel Deze Pagina