Ben ik de enige die het stom vind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Brezjika, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    sinterklaas is al speciaal want t is maar 1x in het jaar en gemiddeld kunnen kinderen er maar 6 x aan mee doen (van 2 jr tot 8jr) dus jayden mag volgend jaar elke dag zn schoentje zetten en mamapiet zal er elke dag wat indoen.
    wij mochten dit ook vroeger en wij zijn van bouwjr 74 tm 84.

ik vind t ook sneu voor kindjes die hun schoen wel mogen zetten, een parchtig liedje zingen en dan de volgende dag er niks in hebben.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik bedenk me net: Voor de kinderen gáát het helemaal niet om WAT er in de schoen zit, maar of Sinterklaas langs is geweest of niet. hartstikke spannend! En zoals iemand anders al zei: Sinterklaas heeft het erg druk, dus daarom kan hij niet elke avond langskomen. Waarom dan wel bij een ander kindje? Dat heeft in ieder geval niets te maken met hoe lief ze zijn!

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Mijn zoon mag 2 keer per week zijn schoen zetten, vind ik meer als genoeg!!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier is het alleen op de zat maar jah we wonen ook niet in ned dus das makkelijk een verhaaltje verzinnen haha

hier komt de kerstman voorbij..

nu vind ik ook wel dat het af en toe echt van de zotte gaat hoor met de kadoos maar jah dat was vroeger la zo. bij osn was er ook altijd een meisje in de klas die de grootse en duurste dingen kreeg toen vond ik het altijd heel gemeen want het was ook nog eens een verschrikkelijk kattig meisje dus begreep toen sint echt niet. nu weet ik dat ze gewoon mega verwend is geweest toen. maar jah das voor kids moelijk te bevatten.

heb ook echt een mega hekel aan de sintfeesten haha maar komt vast niet daardoor haha.... of toch ......

Deel Deze Pagina