Hoe lang voel je je ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elk, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Hey ladies!

Op dit moment zit ik op ongeveer 2,5 week van mijn cyclus en de laatste ca 4 dagen heb ik een erg vervelend gevoel in mijn onderbuik. Echt het gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar dit kan natuurlijk nog niet, daar moet ik nog ca 1,5 week op wachten (nou ja, liever niet natuurlijk :) ) maar... nu vraag ik me af wat het kan zijn wat ik voel. Is dit mijn ei? Duurt dit gevoel zo lang? Normaal heb ik daar nl maar ca 1 dagje last van en dan is dat gevoel wel weer voorbij. Ben nu 5 mnd bezig dus het ontpillen zal het niet meer zijn, heb een regelmatige cyclus en wat dat betreft nergens echt last van gehad behalve de eerste maand.
    Nou, ik hoop dat jullie een idee hebben en evt wat tips kunnen geven?

Bedankt vast!

Groetjes!

2. happymama

happymama Niet meer actief

ik voel mijn ei altijd heel duidelijk ik heb daar altijd anderhalf tt 2 dagen last van . van mijn ei tot mijn ongi voel ik licht wat trekken en rommelen .
    gister ook echt ongi pijn en vanmorgen maar nu helemaal niet meer
    mijn borten doen nu heel veel pijn word er wakker van snachts.
    dat heb ik normaal dan weer niet .
    spannend allemaal

3. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Ik heb ook zo'n dag of drie dat ik mijn ei voel. De eerste dag steekt het wat, en dan 1 of 2 dagen dat ik echt erge pijn in mijn buik heb, kan dan bijna niet recht op lopen en ook gaan (ver)zitten doet dan erg zeer. Hierna nog een dagje met wat zeurderige pijn en dan tot aan mij menstruatie af en toe wat steekjes hier en daar.
    Ik vind het zelf ook raar, klussen op de dag van mij ei is hierdoor ook praktisch ondenkbaar, omdat het zo zeer doet. De dag ervoor gaat gelukkig nog net wel.
    Vreemde speling der natuur... je zou toch zeggen dat je lichaam rond je vruchtbare periode er rekening mee houdt dat er geklust moet worden :)

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Dan voel ik het een stuk minder lang, namelijk een half dagje maar, heel duidelijk aan één kant van mijn buik.

5. Trees

Trees Niet meer actief

Voel het een dag of 5 a 6. Echt een vervelend menstrautiegevoel en als het ei springt een paar felle steken en is het menstruatiegevoel ook meteen weg. Het is goedkoper dan een ovulatietest ;)

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik heb mn ei nog nooit gevoeld...dus geeeeen idee!

7. dreutel

dreutel Nieuw lid

10 feb 2009
    4
    0
    0
    De eerste paar maand heb ik 'm gevoeld! Daarna een paar maand niet en nu is ie er weer. Deze keer deed ie heel zeer. De tweede dag alleen nog een zeurende pijn gehad. Heel wisselend dus.

8. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hoi Trees,

Ik heb een vraagje. Ik ben net met Mirena gestopt en zag dat jij ook een spiraaltje had. Voor pil en spiraaltje heb ik nooit mijn ei gevoeld. Nu sinds 6 dagen trekkerig gevoel (links) en later steken (midden/rechts). Heb dit echt nog nooit gevoeld, ook niet voor ongesteld worden...

Had jij voor je spiraal al dat je je ei voelde? Of kan dit een reactie zijn op stoppen met Mirena?

Deel Deze Pagina